אופנועי הוסקוורנה

לא רשמי אבל עובדה גמורה: אופנועי הוסקוורנה לא בד.ל.ב מוטוספורט

זעזוע לא קטן צפוי לשוק אופנועי השטח הישראלי בחודשים הקרובים. למרות הציפייה הטבעית למדי לפיה קונצרן KTM שרכש את המותג הוסקוורנה מידי BMW בשנה שעברה, יעביר באופן כמעט אוטומטי את זיכיון הייבוא לד.ל.ב מוטוספורט, המייבאת את אופנועי המותג לישראל, הרי שמספר משתנים שלא נלקחו בחשבון על ידי היבואנית הישראלית, הביאו לכך שתוך מס' חודשים עד שנה, יגיעו אופנועי הוסקוורנה לישראל על ידי לא פחות ולא יותר: עופר אבניר!

אופנועי הוסקוורנה לא בד.ל.ב

ייבוא אופנועי הוסקוורנה על ידי היבואן השני בגודלו בארץ, צפוי לזעזע היטב את שוק אופנועי האנדורו, בעיקר לאור העובדה שהוסקוורנה, הם בסופו של דבר, אופנועי KTM בצביעה שונה. למעשה, דגמי ההסקוורנה שהוצגו זהים כמעט לחלוטין לאופנועי הוסאברג, שעדיין נמצאים בכמות מזערית במלאי ד.ל.ב מוטוספורט.

אם ניקח בחשבון את גודל היבואן החדש, את רצונו העז לחדור לשוק אופנועי האנדורו (השוק היחידי בישראל ששומר על עקביות בצמיחתו בשנים האחרונות) ואת העובדה שרוב פעילות החדרת השווי הנתפס של הוסקוורנה כבר נעשה על ידי קמור (היבואן הקודם) וע"י ד.ל.ב מוטוספורט (היבואן שמיצב ומיתג את KTM כאופנועי פרימיום), הרי שהזעזוע לשוק אמור להיות משמעותי מאוד. ומה הולך לקרות למחירי אופנועי שני המותגים? רק הזמן יספר…

2 תגובות

  1. קובי

    כלומר, יבוא מקביל ראשון לכלי רכב בישראל?
    נשמע מעניין.

  2. יוחנן רזניק

    הי.
    ראשית עצם זה שלאופנוע יהיה אבא רציני בארץ זה כבר טוב. ולאבניר זה יתן דחיפה חזרה לשוק האידורו אחרי העלמות ה DRZ המיתולוגי ושקיעת המותג אפריליה שלא מצליח להתרומם.
    לדלב אני לא דואג. יש להם מבחר רחב של דגמים מכביש ועד מוטוקרוס. מה גם שבלעו לתוכם את הוסאברג.

השאר תגובה