קבוצת KTM ראלי הפרעונים

ישראלים מסיימים את ראלי הפרעונים על הפודיום – כבוד!

ראלי הפרעונים, הנחשב לראלי השני בחשיבותו בעולם אחרי הפאריז דקאר, הסתיים כשצוות ישראלי (בתחום הרכב), עומד על הפודיום – כבוד! והיכן סיים הרוכב הישראלי?

רז היימן והלל סגל, נהגי הפאג`רו הצהוב של מוסך "ליוגב", סיימו לפני זמן קצר את ראלי הפרעונים המפרך, במקום השלישי בקטגוריה שלהם, ובמקום השישי בדירוג הכללי – כבוד!

ערן גלוסקא, רוכב האופנוע הישראלי היחידי שיצא להתחרות במרוץ זה, פרש לפני כיומיים בשל תקלה במנוע אופנועו. בפורום "שטח" של תפוז, נפתח דיון בנושא, כשעל אמינות האופנוע מגן "מוטהסייקל" שליווה את ערן לאורך כל ההכנות. הגולשים הולכים בתחילה סחור-סחור, ונמנעים מלהכריז שהאופנוע היה סוג של "נבלה" שאסור היה לצאת עימה למרוץ כה קשה. בהתחשב בעובדה שהאופנוע שבק חיים כבר בראלי חרמון-אילת ששימש במרוץ הכנה לפרעונים, יש משהו בדבריהם. הדיון עצמו, מלא במידע מעניין ומומלץ לקריאה.

ואפרופו מרוצים – אתמול נורתה הירייה הראשונה במאבק לקידום חוק הספורט המוטורי. האירוע הראשון, שאורגן בהתראה קצרה מול ביתו של שר הספורט, אופיר פינס, לא זכה לחשיפה מספקת אך לפחות יצר את הבסיס לפגישה שתיערך בקרוב בין השר לנציגי הספורט שיידחקו בו לקדם את העניין. "קצת" מגוחך שהחוק עבר בכנסת, נקבעו למשרד הספורט (ולשאר המשרדים המעורבים) נקודות זמן בהן הם צריכים להשלים את ההכנות לביצוע בפועל של החוק, ובסוף נאלצים לקום אזרחים כדי לדחוף את החוק במסדרונות משרדי הממשלה. מחר, יום שלישי ה-10.10.06, תיערך בערד הפגנה לקידום ההכנות סביב החוק כדי שניתן יהיה ליישמו. מקווה להיות שם ולראות רבים מהתחום הדו גלגלי.

בתמונה המצורפת: מתוך האירוע אמש שנערך מול ביתו של שר הספורט

ובאותו נושא

ראלי דקאר 2019 – קטגורית אופנועים

אנחנו ראלי – סרט מומלץ לצפייה

סיפורו של רוכב מוטוקרוס צעיר וישראלי

ראלי עין השופט

נוסטלגיה: ראלי חוצה ישראל 2006

WR נוקם

השאר תגובה