לוגו, ק.ט.מ, KTM, כתום חשמל

KTM

השבוע, התחלתי לעבוד כמנהל מותג KTM בד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית ונציגת החברה בישראל. במסגרת התפקיד, אהיה אחראי על כל פריט שנושא את לוגו החברה. בין אם מדובר על חלקי חילוף, אביזרים, שיפורים, פרטי לבוש, שירות ובין אם מדובר על מכירות האופנועים הכתומים עצמם.

מי שגולש בבלוג בקביעות, פחות או יותר, ידע על העבודה שבקרוב מתחלפת, ובזכות הפרסומים השונים (והמשונים) ברשת, גילה השבוע לאן עברתי.(היי – אפילו בדה מארקר כתבו על כך).

אז תודה ענקית לכל המפרגנים בטלפונים, מסרים אישיים, הודעות פורומים שונות וכמובן בטוקבקים. תודה גם למשמיצים המטילים ספק ביכולתי לבצע את התפקיד – האכפתיות שלכם אכן דוחפת קדימה!

האווירה בלרט, אליהם הצטרפתי לפני כחצי שנה, הייתה מעולה. אחלה חבר`ה, אחלה אווירה, ויש אפילו סגנון איכותי בעבודה. גם מהתנאים הייתי מרוצה למדי. ובשל האמור לעיל, כלל לא עסקתי בחיפוש אחר מקום עבודה אחר. אך כשההצעה הגיעה בזכות תיווך של אחד מלקוחות לרט הפועל גם כמפיץ של ד.ל.ב, החל כדור השלג להתגלגל. העזיבה הגיעה בעיקר בשל העניין הגלום מבחינתי בתפקיד שהוצע לי ב-KTM, שם לא אויש התפקיד במשך שנים לא מעטות. האתגר ביציקת התוכן לתפקיד שכזה, והעובדה שלא נעשה דבר בתחום המותג הסקסי הנ"ל (כן, כן – סקסי!), משכה אותי להסכים להצעת העבודה שהגיעה מכיוון חברת הבת של דויד לובינסקי.

יהיה מעניין, אני בטוח.

שיהיה לי בהצלחה!

 

Save

2 תגובות

השאר תגובה