אופנועי KTM

מחירו של פוסט זה: 3.95 יורו

זה מה שאני משלם כעת, בעודי יושב במלון "רנסנס" בזלצבורג, כדי לגלוש במשך חצי שעה ברשת, ולכתוב פוסט זה. מקווה שאתם סופרים מילים בתוכן, כי כל אחת מהם מתומחרת היטב.

עוד 3 שעות לערך, מתחיל האירוע הפותח את כנס העולמי של מפיצי אופנועי KTM. ההימורים בין הדילרים השונים, בשיאם: האם החברה תחזור על הפתעת השנה שעברה, ותשתמש בכנס כדי להציג אופנוע חדש לחלוטין? ואם כן – איזה?

בשנה שעברה הוצג ה-690SM, בדיוק באולם הכנסים הנמצא 3 קומות מתחתיי. האופטימיסטיים מאמינים שהיום נגלה סוף סוף את האדוונצ'ר 690 לו כולם מחכים. ואם לא, אז לפחות את ה-RC8 שכל השמועות ברשת טוענות שיוצג במהלך תערוכת האופנועים הבינ"ל בנובמבר.

בכל אופן, כבר בכניסה ללובי המלון חיכתה לנו הפתעה נעימה בדמות 950SM שחור ומעוצב למשעי, הנושא על גביו ים של תוספות: מגני קרבון, דודי פליטה של אקרופוביץ', תיקי צד בזנב האופנוע ועוד המון תוספות קטנות ומוזהבות עם לוגו KTM. להערכתי, מדובר על תוספות בשווי של 12-14 אלף שקלים.

את האופנוע, אגב, ניתן להזמין אצלנו בסוכנות בתוספת של 3000 שקלים בלבד (כן, אני מנצל את הבלוג לקידום מכירות – מישהו צריך לממן את המחיר המופקע של הגלישה באינטרנט פה!)

ולסיכום, רגע לפני שמורידים לי את השאלטר, רציתי לבשר שעשיתי טעות של מתחילים: הבאתי את המצלמה הדיגיטלית, הבאתי מטען אבל… לא הבאתי את הכבל שמאפשר הורדת תמונות למחשב. כך שבניגוד לתכנון המקורי, לא יהיו דיווחים מצולמים און-ליין.

נ.ב – קיבלנו מ-KTM במתנה תיק מאאאגניייב ללפ טופ!

השאר תגובה