משטרת ישראל עובדת ב"שיטת מצליח" ונחשפת במערומיה

אין שום כותרת אחרת שניתן לתת סרטון המצורף הבא. הנהג תיעד את נסיעתו במצלמה ע"ג לוח השעונים, ולמרות שעצר באופן ברור בתמרור "עצור", יוצא אליו שוטר מבין הרכבים החונים וטוען שהוא ושותפו ראו כיצד הנהג לא עצר כנדרש. לך לבית משפט ותוכיח אחרת – בינתיים, הקנס והטענה עומדים לתשלום, עם נקודות עונשין לרישיון. האם השוטרים עובדים לפי שיטת "מצליח"? (האמין ושילם למשטרה את הקנס – הצליח.  יצא מזה? לא הצליח).

פשוט בושה שככה עובדים הדברים. במקום שהמשטרה תשרת את האזרחים עבורה הם עובדים, היא מחפשת כיצד לייצר עוד הכנסות על גבם. מדינת עולם שלישי…

10 תגובות

  1. עירד

    אוייייי זה מרגיז , לפני שנים שרתתי במשטרה , במהלך נסיעה מנהלתית עצרתי בעצור ושוחחתי לרגע עם האופנוען שלנו , רגע אחרי שפניתי ימינה עצרו אותי שוטרים שהיו בתוך תחנת אוטובוס בטענה שלא עצרתי , חחח ניידת סמויה עמוסה בלשים ועוד אופנוען שהיה איתנו , השניים לא התבלבלו וממש ניסו לדחוף דוח פארש על אי ציות לתמרור עצור , למי בכלל יש מושג כמה מקרים כאלו יש ????? חבל מאוד , אבל אלו פניה של חלק מהמשטרה

  2. יואב

    השוטר חייב לחבוש כובע כאשר הוא עוצר רכב.

  3. בוריס

    כנס בהם חזק אחי.
    1 עבודת השוטר – ללא כובע
    2. הוא לא היה במרחק ראייה בכלל (תחזור על הוידאו ותראה)
    3. דרוש פיצוי על היחס

  4. י.מ

    רבותי, השוטר טעה והנהג צדק. מן הראוי היה שהנהג יקח את הקובץ שצילם וייגש איתו לתחנת המשטרה ויערער על העונש. קרוב לוודאי שהיה מזוכה במקום. אם לא, אז אפשר לגשת לתקשורת. במקרה הזה (כמו ברבים אחרים) הרי ברור לכולם שהתקשורת מחפשת דם וסנסציות וכאן השוטר סייע ברשלנותו ו "סיפק את הסחורה". הערך המוסף השלילי הוא שתדמית המשטרה כולה נפגעת. וכשתדמית המשטרה נפגעת, כולם נפגעים. כמתנדב במשטרת התנועה אני קובע בצורה נחרצת שרוב השוטרים הם אנשי מקצוע לעילא ולעילא שעושים עבודת קודש!!!!! ואנחנו נתקלים בסיפורי מעשיות ובהתנהגויות של אנשים שראוי היה לסגור אותם במחלקה סגורה ואנחנו לא רצים עם הסיפורים הללו לתקשורת. אז די לזלזול המטופש הזה זה לא מכבד אף אחד!!!

  5. קרי

    ברור שיש כאן עבירה של קבלת דבר במירמה ע"י השוטר
    שהרי השוטר לא יכול היה לדעת אם הנהג עצר.
    הוא פשוט החליט שזה לא משנה אם עצר.
    הוא צריך למלא מכסה של דוחות
    מכאן שהשוטר __התכוון__ לבצע את העבירה של קבלת דבר במירמה

  6. י.מ

    קרי שלום,
    בהחלט יכול להיות שאתה צודק וזה חמור מאוד.
    אם השוטר באמת דימה שראה או שפשוט מדאג למלא את המכסה, על מפקדיו מוטל לבדוק.
    מצוין שהייתה מצלמה ברכב והייתה עדות חותכת וחד משמעית. להבא ידעו השוטרים (לדעתי מיעוט) שהם במעקב וטוב יעשו אם ימלאו את תפקידם נאמנה.
    עדיין אני טוען שאין הצדקה לפגוע במשטרה כולה.

  7. קרי

    טוב לגבי המקרה הזה אין ספק ונראה שמקומו של אותו שוטר בכלא.
    הבעייה היא שמעט מאוד מקרים האזרח מצליח להוכיח שהשוטר עברין
    אני מעריך שעל כל מקרה שמתפרסם יש כ 1000 שבהם האזרח נדפק בשקט

  8. user

    + תביעה (לבדוק אפשרות ליצוגית) בבית משפט אזרחי על טרטור האזרח.

השאר תגובה