גניבה של אופנוע

סיפור גניבה של אופנוע

גניבה של אופנוע שעוד לא קראתם כמותה: למוסך של נציג רשת הסוכנים של מוטוספורט בדרום, הוכנס בתחילת השבוע טרקטורון שאך זה עתה הוחזר לבעליו מידי גנבים. בדרך לא דרך, עם קומבינות, תושיה וקצת מזל, הצליח בעל הטרקטורון לדבר עם "מי שצריך לדבר" ולקבל לידיו את הטרקטורון האהוב שלו שנגב. הכלי חזר כשהוא עם חוטי חשמל חתוכים ולא מעט נזק שהוסב לו ברכיבת שטח בלתי זהירה, מצד הגנבים.

בתום ארבעה ימי שהייה במוסך, וכמה אלפי שקלים ששולמו מכיסו לתיקון הנזקים השונים והחלפת החלקים הפגומים בחדשים, הגיע הבעלים עם רכבו הפרטי ונגרר, כדי לאסוף את הטרקטורון החדש-ישן חזרה הביתה, לכבוד סוף השבוע המתקרב ושעות הרכיבה הגלומות בתוכו. הכלי הועמס, נקשר היטב לנגרר, ובתום התשלום החל הבעלים לפלס דרכו בתנועה הסאונת של בירת הנגב, הלא היא העיר באר שבע.

לאחר כ-15 דקות נהיגה ברחובות העיר העמוסים, החליט לעצור ל"סידור" קטן וקצרצר. כל כך קצר היה מתוכנן ה"סידור" הנ"ל, עד כי החליט להשאיר את הרכב בחנייה כפולה. השאיר אורות מהבהבים והלך.

20-30 שניות לאחר שהתרחק מהרכב, זרק מבט לאחור ולא האמין למראה עיניו… הטרקטורון והנגרר מתרחקים! מסתבר שהגנבים רק חיכו להזדמנות.

ברגע שנעמד עם רכבו ויצא מתוכו,  הם נעצרו לידו ואחד מהם ירד מהרכב וניתק את הנגרר מרכבו הפרטי וחיבר אותו מחדש לוו הגרירה של טנדר הגנבים. ו…הופ! הסתלקו להם בלי הרבה מאמץ עם טרקטורון מחודש היטב, מתוחזק ומטופל וכבונוס, גם נגרר!

כנראה שהכלי הזה פשוט נידון להיגנב… 🙁

עוד על סיפורי גניבה של אופנוע מהכרובלוג:

ניסיון גניבה

אופנוע גנוב

למה לא לקשור אופנוע לעץ?

עקיצה ב-60 שניות

עקיצה ב-60 שניות: התפתחות מעניינת

הרשמה לדף הפייסבוק של הכRובלוג

עקבו אחר האינסטגרם של הכRובלוג

הרשמה לערוץ היו טיוב של הכRובלוג

הכרובלוג – מעכשיו עם ערוץ עדכונים בטלגרם

 

השאר תגובה