אופנועי הוסאברג

השקת אופנועי הוסאברג החדשים: תזמון זה הכל בחיים

אופנועי הוסאברג ואיך פספסתי את ההשקה האחרונה שקיים המותג

לפני 3 חודשים, הרבה לפני המחשבה על  עזיבת מקום העבודה, קיבלתי הזמנה מהוסאברג:

"בפעם הראשונה, אנו מציעים לכל יבואן אשר שולח 2 עיתונאים להשקת אופנועי הוסאברג החדשים שתתקיים באוגוסט, לצרף נציג מן החברה שיוכל גם הוא להתרשם מהאופנועים החדשים".

תוך 24 שעות נחת אצלם בתיבת הדואר האלקטרוני, אישור הזמנה שנשא את שמות העיתונאים הישראלים שיגיעו להשקה בברצלונה ו… את שמי הפרטי.

מסלול משובח ואירוח איכותי

ההתרגשות הייתה בשיאה: מעולם לא השתתפתי בהשקה שכזו בעבר, לא בהוסאברג ולא ב-KTM, ולפי הסיפורים של אלו שכן השתתפו – מדובר על חוויית רכיבה אולטימטיבית לרוכב הישראלי הממוצע שלא הרבה לרכוב בחו"ל. קרי: מסלול משובח ומגוון, המון דגמים של אופנועי הוסאברג חדשים לחלוטין וזמינים לרכיבה מיידית. וכאילו שזה לא מספיק: טיפול מסור והדוק של צוות הסיוע לכל אורך היום, וכמובן – נופים מחסירי נשימה במזג אוויר מוצלח ומפנק. מה כבר יכול להיות רע? תמיד טענתי שהזמנות שכוללות את המשפט: "הביאו עמכם ציוד רכיבה" – Bring you riding gear, לא יכולות להיות רעות מטבען… (ציטוט מפוסט שכתבתי על ביקור במפעל KTM)

יוצא או לא?

החודשים חלפו, ובינתיים מצאתי לי מקום עבודה חדש. תזמון ההודעה על העזיבה המתוכננת, הפך לקריטי: צריך להודיע מספיק מוקדם כדי שיספיקו להתארגן על מחליף, אבל גם במקום החדש צריך להתחיל חפיפה לרגל התפקיד הלא מוכר. ובפנים, מבלי לשים לב – התעוררה השאלה האם אצא או לא להשקה המתוכננת.

היה לי ברור שבפועל, אין שום סיבה שאצא אחרי שהודעתי שאני מתכוון לעזוב. הייתה לי איזו פנטזיה כמובן על "צ'ופר אחרון לרגל הסיום וקינוח ראוי לששת שנות העשייה", אבל מבחינה עסקית והגיונית, לא היה מבחינת החברה שום טעם אמיתי לממן זאת.

אופנועי הוסאברג החדשים

ועל כן, מחר בבוקר יצא שחר עמרמי (בתמונה המצורפת, משמאל, מטיול הלילה האחרון), חברי משכבר הימים ואחד מסוכני KTM הפעילים והמצליחים ביותר בארץ בשנים האחרונות, לברצלונה אשר בספרד. זאת, כדי למלא את מקומי, ללוות את 2 העיתונאים וכדי לבדוק במו ידיו וישבנו, ולרכוב על אופנועי הוסאברג החדשים מדגם 2013. הולך להיות לו כ"כ כיף…. אני כמובן מפרגן בענק ומאחל לו הנאה מלאה, אבל בואו נודה על האמת: אני גם קצת מקנא….

שיהיה בהצלחה! תהנו! וכמובן… ספר לי על ההוסאברג TE300 החדש!

תגובה אחת

השאר תגובה