ביואל אופנוע גנוב

אופנוע גנוב ואבא אחרי 42 שנים

אופנוע גנוב שהוחזר לאבא גאה אחרי 42 שנים. סיפור מרגש על הדרך שעשה אופנוע הארלי דוידסון והדרך בה חיבר בין זכרו של האב לבנו.

אחת הסיבות מדוע אנשים מחזיקים חפצים אשר היו שייכים להוריהם מפני שאותם חפצים הם בעצם מעין מנהרת זמן. ברגע שאתה נוסע באותו רכב שנסעת בו עם הורייך בתור ילד, ברגע שאתה רוכב על אותו אופנוע שאבא שלך הרכיב אותך אתה חוזר מיידית לאותם רגעים שבהם היית ילד.

כתב: אדם

אין אדם בוגר שלא מתגעגע ליימי ילדותו עם הוריו. למרבה הצער הרי שכילדים, התמימות שאופפת אותנו מונעת מאיתנו להבין שבסופו של דבר כולנו נמצאים כאן בעולם לזמן מוגבל מאוד. זמן שלעולם לא יחזור. אילו היינו יודעים זאת בתור ילדים היינו נשמעים יותר להורינו ורוצים לבלות איתם יותר זמן. כל אחד מבין זאת בשלב מסויים בחייו. חלק מהר יותר מאחרים. חלק הספיקו להבין זאת בעוד הוריהם בחיים ולאחרים זה כבר מאוחר.

בזכות אופנוע גנוב

אז הנה עוד מקרה שכזה. בן שזכה לקבל בחזרה את האופנוע של אבא שלו שנגנב. האב הביע צער וחרטה על אופנועו שנגנב עד ליום מותו. 4 שנים לאחר מות האב, 42 שנים לאחר שנגנב, האופנוע נמצא.

אתם לא יכולים לדמיין לעצמכם איך הרגיש אותו אדם כששמע כשהארלי דוידסון של אבא שלו, אותו אופנוע שבתור ילד האבא לקח אותו לטיולים, חזר לידיו.

מנהרת זמן אמיתית. בזכות אופנוע גנוב

 

ועוד באותו נושא

רפליקת ההארלי דוידסון 1910 של חרובי

אופנועי אינדיאן הושקו בישראל: תחרות להארלי דוידסון?

“…כשאתה לא יודע להיכן אתה נוסע, כל דרך תיקח אותך לשם…”

השאר תגובה