בג'אג' אוטו

בג'אג' אוטו מציגים את הפולסאר NS200

בג'אג' אוטו היא יצרנית הרכב הגדולה בהודו ויצרנית הרכב הדו גלגלי הרביעית בגודלה בעולם (ואף מחזיקה בכמעט 40% ממניות KTM האוסטרית). אבל בכל הקשור לשמרנות, כיאה לחברה מכובדת וותיקה, היא מרשה לעצמה "להשתחרר" כשזה מגיע לדגם הפולסאר 200.

פולסאר 200 – עשה רעש

הדגם, שהוצג ב-2008 תחת סיסמת הקמפיין Pulsar Mania ועשה המון רעש כשעלה כפרסומת בטלוויזיה המקומית (כי "עודד את הרוכבים הצעירים לרכיבה פרועה ומשולחת רסן". עוד על כך, כאן), התחיל בקול תרועה אך נעלם מהמגוון של היצרנית ב-2012, ללא הסבר ברור.

השנה הציגה בג'אג' אוטו את הפולסאר 200NS, ממשיך דרכו של אופנוע הנייקד המקורי מ-2008. אין כאן חידושים מסעירים: בגרסה המיועדת לשוק הבינלאומי מוצע הדגם עם מנוע חדש בנפח 194.4 סמ"ק מקורר נוזל (199.5 סמ"ק בגרסה הנמכרת בהודו), שמייצר 24.5 כ"ס ב-9,500 סל"ד ובעל הזרקת דלק (קרבורטור בדגם היוצא). האופנוע יתחרה בשוק הבינלאומי, בין השאר, גם ב-DUKE 200 של KTM המיוצר אף הוא במפעלי בג'אג' שבהודו, אך יתומחר באופן זול ממנו.

בג'אג' אוטו – פרסומת חדשה

אז מה מעניין כאן אתם שואלים? הפרסומת החדשה של בג'אג' שיצאה השבוע לפולסאר NS200 עם רוכבי הסומו בווילי! כמו בעבר, גם הפעם הם מייצרים פרסומת שונה ומעניינת ואפילו קצת מחוייכת שיכולה לשבור את האינטרנט ל-15 דקות של תהילה…

לדף הדגם באתר היצרנית

ועוד באותו נושא

הפרסומת של בג’אג’ עם רוכבי סטאנטס – ממשיכה לעשות גלים

אופנוע הודי בהודו: רויאל אנפילד הימליאן

פרסומת לרוכבי אופנועים

סוזוקי GSX-R750 בפרסומת: הגעת לגיל שאפשר להתחיל

מותחן! מייקל ג'קסון מפרסם קטנוע סוזוקי

כזה עוד לא ראיתם: הונדה מוטוקומפו 50

2 תגובות

  1. Amir

    מעניין. ישנם מסתבר בהודו לא מעט פסי ייצור של אופנועים. חלק לא מבוטל מהם נמכר בישראל: ההארלי 750 סטריט, הרויאל אנפילד על סוגיו, ה KTM 200, ה Benelli TNT25, וכעת הבג׳אג׳. אולי פיספסתי עוד על הדרך אבל לדעתי נושא חשוב וראוי לכתבה מקיפה.

  2. כRובי

    רק שהבאג'אג' לא מיובא ארצה ובכל מקרה, היא יצרנית מאוד גדולה (כאמור, הרביעית בגודלה בעולם הדו גלגלי) – לא מדובר כאן על חידוש. ואכן, כל אופנועי הכביש של KTM בנפחים 125, 200 ו-390 מסדרות ה-RC וה-DUKE, הם תוצרת הודו. בקרוב אף יצטרף אליהם גם ה-G310 של BMW. ותיקון לגבי Keeway (שהם הבעלים של המותג Bennelli) – מיוצרים בסין, לא בהודו.
    לגבי ההארלי דוידסון סטריט 750 – אכן, הכלים שמגיעים (הגיעו) לארץ יוצרו בהודו. אך הגרסה שנמכרת בארה"ב הינה תוצרת מקסיקו 🙂

השאר תגובה