לתמי גורלי

GP: ערוץ יו-טיוב לתמי גורלי



 

לתמי גורלי, פרשנית ה-GP הישראלית, יש ערוץ יו טיוב. אי אפשר לעצור את הקדמה, והצפוי מכל קרה-  תמי החלה לעשות שימוש אינטנסיבי בכלים שמעניק YouTube כדי לשדר גראנד פרי בעברית "מעל לראש" של המדיה הוותיקה. וכמה כיף זה הולך להיות!

לתמי גורלי, המוכרת לכולנו משידורי מרוצי הגראנד פרי, יש בערוץ היו טיוב פרשנויות מעמיקות בליווי הסברים, טבלאות וסרטוני הדגמה, כמו גם שידורים חיים בנושאים מגוונים סביב עולם המרוצים. שווה להפוך למנוי (ההרשמה חינם) ולעקוב כבר מהיום, עם המרוץ הראשון לעונה שייערך היום בקטאר.

ערוץ היו-טיוב של תמי

הכרובלוג בפייסבוק

ובאותו נושא

לפטריק יש אוסף של אופנועים במוסך הפרטי שלו. למצלמה הוא מציג רק חלק קטן מהם, אבל לעזאזל! בסך הכל 5 אופנועים, אבל כמה מדהימים הם…

באמצעות סוחר אנגלי שמתחזק קשר ארוך שנים עם קבוצות המרוצים השונות, הצליח פטריק לרכוש אופנועי מרוץ סופר מיוחדים ונדירים, בעלות מצטברת של מאות אלפי יורו. כשרואים ומבינים מה בדיוק יש לו ביד, מבינים שהוא בעצם רכש נכסים שערכם רק עולה מדי שנה. פטריק פנה לערוץ היו טיוב 44th אחריהם הוא עוקב, והזמין אותם לבוא לצלם, להתרשם ואפילו להניע שניים מהאופנועים. לא לקח להם הרבה זמן לצרוח "כן!" כתשובה והסכמה להזמנה.

המשך, כאן

השאר תגובה