אירוע Show Your Bike הראשון בישראל

show-your-bike-event-kruvlog-pic-by-natasha

אופנועים מיוחדים, מוזיקה, בירה. מתכון מנצח לארוע מגניב!

צילום התמונה: נטשה פז

את השם המיובא ניתן היה בקלות לתרגם גם ל-"בוא להשוויץ באופנוע שלך" והמפגש המדובר התקיים אתמול (שישי 30.6.17) בכפר דניאל, עמוק בתוך אזור בן שמן, על כביש 443. הרעיון נבנה סביב קונספט מגניב למדי: בירות קרות לרוב, קופה משותפת לתוכה כל אחד זורק כמה שקלים שהוא רואה לנכון (או בכלל לא), להקה של בעל הבית יוסי רצ'בסקי, שמג'מג'מת בלוז, ג'ז ורוק להנאתה ולהנאת הנוכחים כולם, והכי חשוב: אופנועים מגניבים.

בניגוד למפגשי אופנועים דומים הנערכים מדי שבוע ברחבי הארץ ומגבשים יחדיו אופנועים מכל הסוגים והמינים, ולפעמים כולל גם מכוניות שונות, הרי שהמפגש הפעם היה בקונספט מיובא מחו"ל, ובו מתרכזים בעיקר אופנועים מיוחדים וייחודיים, לרוב כאלו שנבנו או שופצו בידי הבעלים, כדי לראות שונים מהמקובל. סקרמבלרים, קפה רייסרים, בראטים אבל גם אופנועים נדירים בישראל ואופנועי אספנות – כולם הוזמנו. ואיזה אופנוען יוותר על הזדמנות להשוויץ באופנוע שבנה במו זעתו, כוחו, כיסו וארנקו?

אלמלא החום, האירוע הזה יכול היה להיות למושלם. רק שהלחות הגבוהה ששררה באזור, הפכה את השהות במקום לכמעט בלתי נסבלת, ולכן קיצרה את נוכחות העשרות הבודדות של הרוכבים שהגיעו, לכדי שעתיים-שלוש בלבד. עם זאת, לאור ההצלחה וההנאה של כל הנוכחים, הוחלט כבר על אירוע נוסף שייערך בקרוב, במתחם חברת CPC בניצני עוז. תאריך, שעה ומיקום מדוייק, יפורסם כאן בהמשך.

השאר תגובה