מסע הג'נטלמנים 2017

מסע הג'נטלמנים 2017 – רכיבת אופנועים בהמון סטייל ישראלי

מסע הג'נטלמנים הישראלי 2017: אופנועים צוחצחו, חלק מהרוכבים שיחקו אותה והגיעו לבושים כג'נטלמנים אמיתיים, וכולם יצאו יחד למסע קצר ברחובות העיר הלבנה שלא ישנה אף פעם. היה מעולה! (הסרטון וגלריית התמונות, בסוף).

המסע נערך באותו סוף שבוע במקביל בכל העולם, זו השנה השביעית ברציפות. בשנה שעברה אגב, לקחו חלק באירוע הבינלאומי לא פחות מ-57,000 רוכבים שהשתתפו במפגשים שנערכו ב-606 ערים שונות ברחבי העולם.

מסע הג'נטלמנים

האירוע עצמו נועד להעלות מודעות לסכנה שבסרטן הערמונית וכן לגיוס כספים מהמשתתפים באמצעות תרומות באתר ייעודי. בשנה שעברה אגב, אסף האתר 3.65 מיליון דולרים. המטרה ב-2017 היא להגיע ל-5 מיליון דולרים. ולמי שתהה: אין מחויבות לתרום ואין שום קשר בין תרומה לבין השתתפות באירוע.

בארץ

המסורת המקומית בארצנו הקטנה, קיימה את האירוע ביום שישי האחרון (22.9), בפעם הרביעית ברציפות עבורנו. ולעומת השנה שעברה בה נשבר שיא משתתפים (כ-100 רוכבים), הרי שהשנה נשבר השיא פעם נוספת עם כ-250 אופנועים לערך, שלקחו חלק באירוע. ומעל 300 איש, אישה וילד שסבבו בנקודת המפגש סביב האופנועים הנוצצים.

המפגש עצמו התחיל והסתיים בחניון הענק שמול הלונה פארק בתל אביב, כשעשן המנגלים המיתמר מאחור בקרב חוגגי ראש השנה, מהווה תפאורה ישראלית קלאסית לאירוע. סקרנים רבים מבין המשפחות שנפשו בפארק, הגיעו לראות מה פשר המהומה סביב האופנועים שבחניון.

השנה פרסה חסותה על האירוע אלבר, יבואנית אופנועי הארלי דוידסון, כשמוטי "ינוקא" גלברט מתרוצץ סביב ודואג לפתיחת האוהלים, מתחתם שיכן להקה בת 4 נגנים שהנעימה במוזיקה טובה, גיגיות עם בקבוקי מים ושתייה קרה (ובקבוקי בירה בסיום הרכיבה), וכן צלחות חטיפים לרוב.

מסע הגנטלמנים הישראליים

בעוד בחו"ל האירוע מיועד לרוכבי אופנועי אספנות, אופנועי פרויקטים, קפה רייסרים, סקרמבלרים ועוד, הרי שבארץ נפתחה הרכיבה המשותפת לאופנועים מכל הסוגים והמינים, ובלבד שהרוכבים יקפידו על כללי הלבוש של האירוע (גברים כג'נטלמנים, נשים כליידיס).

זאת, וכן נוכחות יבואן הארלי, הביאה לכך שכמות רוכבים רבה מקרב רוכבי המועדון של המותג האמריקאי וכן רוכבים על אופנועים מכל הסוגים והמינים, הראו נוכחות לראשונה באירוע, והגדילו משמעותית את כמות המשתתפים. רק חבל שלא כולם הקפידו על הלבוש והעדיפו לבוש ממותג שאינו תואם לרוח האירוע.

למרות האמור לעיל, אפשר לראות זאת כסוג ל "כאבי גדילה" ובעיות ילדות של אירוע הנמצא בתחילתו ובחיתוליו. המארגנים מקווים שעם הזמן, יבינו המשתתפים את הכיף שבלקיחת חלק באירוע בינלאומי, באמצעות "תחפושת" הג'נטלמן אחת לשנה.

בגלרית התמונות הבאה שצילם אייל מור (ובסרטון שאח"כ), תוכלו לראות את האנשים, התלבושות והאופנועים שעושים את רכיבת ה-DGR לנהדרת שהיא.

ניפגש בשנה הבאה!

סרטון מהאירוע (מומלץ לצפות ב-720p לפחות):

טיפ: רישום אופנוע אספנות במשרד הרישוי ולמה כדאי לעשות זאת

מסעות DGR

מבט שונה על מסע ה-DGR התל אביבי של 2017

מסע הג'נטלמנים 2016 (DGR)

רכיבת הג'נטלמנים 2018 (DGR)

רוכבים ורוכבות, ליידיז אנד ג'נטלמן: מסע הג'נטלמנים 2019 בתל אביב (וידאו)

5 תגובות

  1. קסד

    בדוגיגים פורסם שמי שמגיע קאז'ואל יואיל להיות מאסף (או כך הבנתי)
    וואחש כמוני נזקק לקולגה שעובד בתיאתרון שישאיל לי עניבה (כי אשכרה אין לי כזו בגורדובה) אך ברגע האחרון נבצר ממני להשתתף.
    אל תירא ואל תחת. האירוע הזה לא הולך להעלם בשנים הקרובות.
    בעיניי זה אחד מימי ההפנינג הכי שווים בשנה אם לא הא.

  2. כRובי

    ממש לא חששתי להמשך קיומו. להיפך. ולגבי ה״ירכבו מאחור״ : לא שיתפו פעולה עם הבקשה.

  3. PARTMAN PARTMACHINE

    בחרת את המוזיקה לסרטון לבד?
    ובקשר לאירוע ..
    היה סבבה אבל אני לא בעד "כל המרבה הרי זה משובח" .
    FUCK YOU YOU FUCKING FUCK

  4. כRובי

    בדיעבד, זה נכון. זו גם הגישה של המארגנים בסיכומים. מוכנים לוותר בעתיד על משתתפים שלא מגיעים לבושים בהתאם לרוח האירוע, ולהסתפק בכמות קטנה יותר של רוכבים.

השאר תגובה