אופנועי סופרמוטו צילום: אייל מור

אווירת מרוצים: אופנועי סופרמוטו במסלול פצאל

אופנועי סופרמוטו נותנים גז הם תמיד דבר משמח, ודיווחי תוצאות המרוצים ממסלול פצאל שבבקעה, הופכים להיות לדבר בשגרה – כמה כיף! אבל יש גם לא מעט אווירה מסביב. סרטון מגניב של אופנועי סופרמוטו במסלול פצאל חושף את היופי שבמסלול המדברי.

אופנועי סופרמוטו במסלול פצאל

באחד מהאזורים היפים והרותחים בבקעת הירדן, עומד לו מסלול המרוצים החוקי והראשון בישראל. ולמרות שהוא מרוחק כשעה ויותר מאיזור גוש דן הסואן, מתרחשת אליו עלייה לרגל כמעט מדי יום של עשרות אופנועים. מי ברכיבה ובמי בעגלה הנגררת על ידי רכב. המסלול, שהוקם בעבודה קשה במשך יותר מ-4 שנים ובעלות גבוהה למדי (מוערכת במיליוני שקלים), הוא היחיד שזכה לכל האישורים של הרשויות לפעילות ספורט מוטורי ועל כן הוא מארח רכיבת כביש לצד רכיבת סופרמוטו, בכל הזדמנות. וכל עוד המסלול בערד לא פעיל, פצאל היא היא בירת הספורט המוטורי הישראלי נכון לעתה.

התוואי

מסלול פצאל : אורכו כ-1380 מטרים ובחלקו המהיר, הוא כולל כ-9 פניות בזויות שונות.  החל מפניות הדוקות של 180 מעלות וכלה בפניות הכוללות שינויי גובה ופניות בעלות אייפקס כפול. רוחבו של המסלול נע בין 11 ל-15 מטרים. זאת, כיאה לנדרש ממסלול המיועד למרוצי ראלי קרוס של מכוניות.

בעבור האופנועים, זה הרבה יותר מקום לקווי פנייה רבים ומגוונים, מכדי שנזדקק להם.

אופנועי סופרמוטו במדבר

הוולוגר אריאל רותם, המפעיל את דף הפייסבוק וערוץ היו-טיוב Rid3r, תיעד וערך לסרטון מגניב את האווירה שמסביב לימי האימונים והמרוצים במקום, של תחום הסופרמוטו. התוצאה יפייפיה לטעמי, לא מעט בזכות הנוף המדברי והצבע המיוחד שיורד על המקום כשהשמש מתחילה לשקוע.

אין שום סיבה שלא תהנו גם אתם מהסרטון:

ובאותו נושא:

ישראלים בסופרמוטו האומות 2019

עננים בשמי המסלול בבקעת הירדן

סרטון ממרוץ אליפות הסופרבייק הישראלית במסלול פצאל

השאר תגובה