אירוע מועדון ה-5

סוכות 2017: אירוע מועדון ה-5 בפארק הלאומי ברמת גן

כבכל שנה, נערך ביום שישי האחרון (6.10.17), אירוע מועדון ה-5 בפארק הלאומי שברמת גן. האירוע, שכבר הפך למסורת נאה ומכובדת, נהנה כבכל שנה מחסותה של העירייה המקומית. החל מהשנה, גם מחסויות של יבואניות שונות בענף. דווקא לא היה מעיק וממוסחר מדי.

האירוע, שאמור היה להפתח לכניסת הקהל הרחב בשעה 9:30 לפי אתר מועדון ה-5 או ב-10:30 לפי ההודעה לעיתונות שהופצה על ידי המועדון, נפתח רק בשעה 10:07. כנראה כסוג של התפשרות בין השעות שפורסמו לבין הקהל שנעמד חסר סבלנות בתור שבכניסה.

תצוגת האופנועים הייתה השנה מעט רחבה יותר מבשנה הקודמת, הן מבחינת המגוון והן מבחינת הכמות. את שורת דגמי ההונדה SS50 מהשנה החולפת, החליפו הפעם אופנועי השטח של אספני הפאנטיק-מוטור, אשר עמדו בתצוגה לצד האופנועים החדשים של המותג. עם זאת, למרות הכמות הגדולה יותר מבשנה שעברה, זהו בעיקר אירוע של רכבים מכל הסוגים והמינים, ונושא הדו גלגלי זוכה בו באופן מסורתי, לתצוגה מינימליסטית יחסית.

אירוע מועדון ה-5 – עדיין חסר שטח תצוגה

כמו בשנה שעברה, גם הפעם הוגבל מאוד שטח התצוגה, למרות שחלקו הוקדש בשלב מאוחר יותר של האירוע, לביצוע "רונדו" של נסיעה איטית עם רכבים נבחרים, בין שורות הקהל שעמד במתחם. וחבל: כי הרונדו ארך מס' דקות (מדי,  אבל זה כנראה כדי לרצות את נותני החסות), ובשאר הזמן, היו הרכבים קרובים מדי לזה לזה בחלקים מסויימים של התצוגה, באופן שהקשה על תנועה של הקהל. הרגשת צפיפות היתר הזו, מלבד היותה מסכנת את שלמות הרכבים המוצגים, היא פשוט מיותרת לאור מרחבי הדשא הענקיים סביב המתחם. חבל. זו אותה הבעיה שהתקיימה גם באירוע השנה שעברה.

כניסה חופשית וילדים בחופשה הן כולן מתכון בטוח להצפה אדירה של קהל באירוע שכזה, ואכן היו אלפים שביקרו בתערוכה במשך ארבעת שעות האירוע. גם אם לא כולם מגיעים מאהבה למוטוריקה, זו הזדמנות מעולה לעולם הרכב להזריק קצת שמן מנועים לוורידי המבקרים ולקרב אותם לתחביב המיוחד שלנו. למרות מיעוט קיצוני של אופנועים בתצוגה (לעומת רכבים), זו עדיין תערוכה גדולה, מכובדת ומכבדת, שמומלץ מאוד להגיע אליה עם ילדים ומשפחה. נתראה בשנה הבאה!

ובאותו נושא:

סוכות 2016: אירוע מועדון ה-5

2 תגובות

  1. שי לזימי

    פאנטיק מוטור הכלי המדהים הזה, רק בשבילו הגעתי למפגש. כל השאר סתם משעממים.

  2. כRובי

    איך ידעת שהוא יהיה מוצג שם בצורה כ"כ רחבה? אני חושד שאתה אחד מהמציגים 🙂

השאר תגובה