תערוכת EICMA 2018: עוד צד לחוויה אופנוענית מהנה

לקח כמה שנים, אבל הדברים שכתבתי לפני 10 שנים ושוב לפני כשנתיים ב-2016 – סוף סוף חילחלו פנימה גם לראשים הקשים ביותר בקרב סביבת החברים הקרובה שלי. הם השכילו להצטרף אליי לביקור בתערוכת האופנועים הבינלאומית EICMA, שנערכה במהלך השבוע שעבר (נובמבר 2018) במילאנו שבאיטליה.

כך כתבתי לפני 10 שנים בסוף תערוכת מילאנו 2008:

"אני באמת ובתמים חושב שביקור בתערוכה בסדר גודל שכזה, היא בגדר חובה של לפחות פעם אחת בחיים, בעבור כל אופנוען המתעניין בקורה בעולם הדו גלגלי הבינלאומי. הזדמנות בה נפגשים עם ליין הדגמים השלם של חברות שאינן מיובאות ארצה, לצד אופנועי המרוץ האמיתיים של הכוכבים השונים, וכן ההבנה כי העולם "שם בחוץ" הוא כה גדול ועשיר בתחום הדו גלגלי, בטח ובטח לעומת ההיצע הדל אצלנו, כל אלו מחייבים כל רוכב וכל חובב דו גלגלי, לבקר בתערוכה שכזו."

החברים הבינו והפנימו, והציעו מיוזמתם לצאת לתערוכה השנה ולזכות לחוויה אופנוענית חדשה. בדיעבד, הם לא טעו…

הכרובלוג הוזנח קלות כשהעדכונים בדף הראשי מהתערוכה הינם בעיקר באדיבותו של אסף זומר ממוטולישס, אבל החבורה שהייתה איתי השכיחה ממני את הדאגה לבלוג. שחר עמרמי (בתמונה למעלה, על הסווארטפילן 701 החדש) ושי שמר, חברים וותיקים שלי עוד מתקופת מרוצי הסופרמוטו מלפני 16 שנים, הצטרפו אליי יחד עם אייל כהן לשבוע באווירת "מילואים ואופנועים". ההתרגשות הייתה גבוהה, גם בעבורי שזו הפעם השביעית שלי בתערוכה אבל גם בעבור אייל ושי שזו פעם ראשונה עבורם בתערוכה בסדר גודל שכזה.

תערוכה גדולה – עוד צד לחוויה אופנוענית

למזלם של המצטרפים, זו הייתה תערוכה שהתעלתה אפילו על זו שבה ביקרתי לפני כשנתיים: שלל דגמים חדשים וחשיפות והמון ביתנים שהזמן בתערוכה לעולם לא מספיק כדי לבקר בכולם. וכאילו שהתערוכה היא לא חוויה גדולה מספיק לחולי אופנועים, הרי שהשתתפנו גם ב-Dinner For Champions שערכה ק.ט.מ-הוסקוורנה למפיצים מרחבי העולם שהגיעו לתערוכה, וכללה גם את השתתפותם של חלק מרוכבי הקבוצות הרשמיות. כמו אחרוני הגרופיז הצטלמנו איתם והחתמנו אותם על מזכרות שהוכנו מבעוד מועד. היה אדיר!

סרטון המזכרת שלפניכם אומנם מסכם בעיקר את התערוכה בכללותה, אבל מזכיר למשתתפים שגם מאחורי הקלעים זה היה שבוע מגניב במיוחד. שהרי חוץ מאופנועי התערוכה, השבוע הזה כלל גם אלכוהול איטלקי טעים ולא מעט פחמימות מסוג פסטות, פיצות ועוד מאכלים מקומיים נפלאים.

מהתערוכה:

תערוכת EICMA 2018: ה-752S של בנלי

תערוכת EICMA 2018: האפריליה RS660 קונספט

תערוכת EICMA 2018: הטנרה 700 של ימאהה

תערוכת EICMA 2018: ה-FTR1200 של אינדיאן

תערוכת EICMA 2018: ה-402S – כמו דיאבל – של בנלי

השאר תגובה