סנדרה גומז

סנדרה גומז בראיון לערוץ 5

סנדרה גומז, רוכבת האנדורו שהתארחה בישראל במסגרת אירועי העצמה נשית ובהן הדריכה רוכבות אנדורו מקומיות, הגיעה גם לערוץ 5 לראיון.

25 רוכבות האנדורו הישראליות הוזמנו לזוג ימי טיול רכיבה עם סנדרה גומז, שהיא מהרוכבות הבולטות והמובילות בעולם לתחום רכיבת האנדורו והטריאל. את האירוע יזם ארגון Riders For Riders המפיק אירועים לרוכבים מקצועיים בישראל בשיתוף עופר אבניר, יבואנית מותג הוסקוורנה בישראל.

סנדרה גומז מבכירות הרוכבות

רוכבות האנדורו לטיול עם סנדרה גומז

גומז נחשבת לאחת מבכירות הרוכבות בעולם הספורט המוטורי. היא מחזיקה בזוג תארי אליפות ספרד לרכיבת טריאל לנשים, הייתה חברה 5 פעמים בנבחרת ספרד באליפות העולם בטריאל (Trial Des Nations). ב-2013 סיימה על הפודיום ב-Xgames.

ב-2015 הייתה לרוכבת הראשונה שסיימה את מרוץ הרומניאקס בקטגורית הגולד – הישג עליו לא חזרה אף רוכבת מאז. ב-2016 זכתה גומז באליפות האנדורו קרוס לנשים בארה"ב. על המאבק לאורך אותה עונה מפרכת בדרך לתואר האליפות, ניתן לקרוא ולצפות בסרטונים, כאן.

לצפייה בראיון שקיימו עימה בערוץ 5, הקליקו כאן

 

…אבל גומז לא סגרה גז. בשלוש המרוצים הבאים היא נשכה שפתיים עם המגבלה והכאב של הרגל המחלימה, וסיימה על הפודיום בכל אחד מהסבבים. בכך הבטיחה לעצמה הגעה לסבב הגמר כשהיא בפיגור של נקודה אחת בלבד מהמובילה…

המשך, כאן

ובאותו עניין:

רוכבות אופנועים ישראליות בכתבה בערוץ 13

סנדרה גומז – לא רק "האחות של…"

תערוכת צילום של נשים רוכבות על אופנועים בארה"ב

עוד רוכבות

השאר תגובה