על הגז

על הגז

על הגז הייתה תוכנית ששודרה בערוץ "אגו" והיום, במבט לאחור, אפשר להגדיר אותה כ-"הדבר הכי קרוב לטופ גיר על אופנועים, ובעברית".

במהלך 2017 שודרו שלוש פרקי תוכנית הטלויזיה שהוכנה עבור ערוץ אגו ובה הגישו וכיכבו אלי פנגס ואריאל אלסיבוני. לצער כולנו, ותבינו זאת אחרי שתצפו בפרקי התוכנית, צילומי התוכנית הופסקו מפאת חוסרי תקציב כאלו ואחרים, עוד לפני ששודר הפרק הראשון.

על הגז ב-3 פרקים 

כל פרק, הוא מהסוג של "ללקק את האצבעות". הן מבחינת התכנים, הן מבחינת צורת ההגשה והן מבחינת העניין לצופים. ואם מדובר ברוכבי אופנועים – ההתרגשות אף הייתה גדולה במיוחד לאור העובדה שהשידורים הועברו לכלל מנויי הערוץ שוב ושוב (במסגרת שידורים חוזרים).

בעוד הפרק הראשון של "על הגז" עסק בהארלי דוידסון (כולל טיסה נמוכה עם 2 גלגלים באוויר!), הפרק השני עסק בתחום אופנועי האדוונצ'ר ובעיקר בהיסטוריית מרוץ הפאריז דקאר האגדי. הפרק השלישי, הטוב מכולם לטעמי, עסק ברכיבת מסלול על אופנוע 600 סמ"ק מול אופנוע סופרבייק בנפח 1000 סמ"ק. פרק זה צולם כשכבר היה ידוע שבך יסתיימו צילומי התוכנית והאווירה וההשקעה בו, בהתאם. תוכנית זו צולמה כולה ביוון במסלול סרס, והיא זו שחתמה על הגולל על הטרילוגיה.

גם מי שראה בעבר וגם מי שרואה בפעם הראשונה: צפו בפרקים בנוחות וברוגע ותתענגו על כל שנייה.

(לחיצה על הכותרות תפתח את הסרטון בדף חדש)

פרק 1

פרק 2

על הגז – פרק 3

באותו נושא

אלי פאנגס: “שוטרים ימשיכו לדבר מסריח”

אסתי המגמרת (מחיוכים…)

כל העובדות על אלי פאנגס

חווית גז מושלמת: על אופנוע מרוץ אמיתי בקורס רכיבת מרוצים

תגובה אחת

השאר תגובה