לרוכבים

ערוצי יו טיוב מומלצים לרוכבים

רשימת ערוצי יו טיוב דו גלגליים מומלצים לרוכבים. רשימה זו נבנתה סביב הערוצים שמציעים תוכן העוסק ברכיבות מצולמות, המלצות וסקר שוק, הדרכת טיפולים לאופנוע וכו'. אתם מוזמנים להוסיף בתגובות את ההמלצות שלכם!

תרם לטקסט: רון יהודה

צילום: יאיר זיו

Alebrto Naska EN

קבלו הצצה לתוך עולמו של רוכב מרוצים איטלקי מהיר, אך עממי. כזה שלוקח אתכם איתו להקפות במסלולים המקומיים ועושה זאת בגובה העיניים, עם חיוך וצילומים מרהיבים. המלצה על ערוץ יו טיוב חדש יחסית שנמצא בצמיחה מהירה וזכאי לתשומת ליבכם. עוד על הערוץ ב-"הצצה אל תוך קסדתו של רוכב מרוצים: גרסת הבמאי"

MotoVudo – Dark Art of Performance

סיימון קראפר מנצל את הידע שצבר עם השנים, כדי לתפעל ערוץ יו טיוב מקצועי שעמוס בים של טיפים, תיאוריות וטכניקות לשיפור ביצועי רכיבה במסלול. הערוץ מתקרא: MotoVudoDark Art of Performance והוא מומלץ במיוחד לכל מי שרעב ללמוד ולדעת עוד על עולם רכיבת המסלול. חובבנים ומקצועניים כאחד. עוד על הערוץ ב-"האומנות האפלה של ביצועי רכיבה"

TeaPot One

ברוס יצא לדרכו על אופנוע סופרבייק ב-1 לאוקטובר 2012 וסיים אותו ב-14 ליוני 2014. בין לבין הוא רכב כ-118 אלף קילומטרים דרך 54 מדינות ברחבי העולם. כל זאת כחלק מהבטחתו לאמו שגססה מסרטן, כי הוא ייצא ויגשים את החלום שלו ולא יפספס את ההזדמנות. ברוס הקשיב, וביצע את החלום שניקר במוחות במשך שנים: להקיף את כדור הארץ ברכיבה על אופנוע. לערוץ המסקר סרטונים מהטיול ענק הזה, הקליקו כאן.

לכתבה בנושא: הקפת העולם על אופנוע סופרבייק

MC Rider
גבר בשנות החמישים שלו שנותן טיפים זהב לגבי רכיבה בטוחה ורגועה בכבישים ציבוריים והמון ניסיון חיים. קצב הדיבור איטי ומובן לכל (אך זה יכול להפריע לחלקכם). לפעמים זה נעים להוריד קצב, להפנים ולעכל כמו שצריך את הטיפים שהוא נותן וגיליתי שאת רובם אני זוכר גם חודשים אח"כ.
https://www.youtube.com/c/MCrider

FortNine
ערוץ איכותי מאד עם רמת הפקה גבוהה. המידע מעניין – איך היצרנים חושבים ואיך זה מתבטא באופנוע, השוואות שוק מבוססות נתונים ובדיקות מצולמות וגישה של בעד הצרכן עם אמינות גבוהה.
https://www.youtube.com/c/FortNine

YammieNoob
ערוץ של רוכב על אופנועי ספורט ונייקד, עם הומור קצה אינטרנטי. מפורסם באהבה שלו לטריומפף דייטונה ומנועי 3 צילינדר. הערוץ כולל הרבה סרטוני Top 10, סרטוני רכיבת כביש ומעט שטח וחוץ מזה, למי לא בא לראות איך משדרגים טורבו 'בוסה?
https://www.youtube.com/c/yammienoob

DanDanTheFireman
ערוץ מעולה לאלו שרוצים "לצוד תאונות" מראש ורוצים להשתפר בנושא. ניתוח של סרטוני תאונות מרחבי העולם ודיון איך אפשר לחזות את זה מראש. יש לו גם כמה סרטוני הדרכה נחמדים לאלו שמעוניינים ברכיבה רגועה ובטוחה בכבישים ציבוריים.
https://www.youtube.com/c/DanDanTheFireman

SuperBike Racer
ערוץ של רוכב ספורט בכבישים בין עירוניים מדהימים בקפריסין. מגוון גדול של כלים מ-600cc ומעלה. למי שאוהב סאונד אופנועים, זהו ערוץ גן עדן.
https://www.youtube.com/c/yiangosa

Schaaf
רוכב אוסטרי שנוסע בכבישים מדהימים על מגוון כלים ובמיקומים משתנים. הסדרה המצליחה ביותר שלו היא Raw OnBoard, רק סאונד של אגזוז מטריף וצילום מגוף ראשון של רכיבות מגניבות לאללה.
https://www.youtube.com/user/Schaaf

Mike On Bikes
ערוץ שמנתח רכיבת מסלול ואת ההגיון העומד מאחורי טכניקות שונות שבהן משתמשים רוכבי מירוצים. ההסברים מלווים לרוב באינפוגרפיקה ווידאו להקל על ההבנה.
https://www.youtube.com/c/MikeonBikes

Emre 600rr
למי שאוהב רכיבה חוליגנית וסאונד ממכר בכבישים ציבוריים. רוכב בעיקר על CBR בנפחים משתנים. מגוון סרטוני רכיבה מתגרזנת ומירוצי רכב ואופנוע.
https://www.youtube.com/user/emre600rr

Motonosity
רוכב אופנועי ספורט עם סרטוני הדרכה איך לבצע פעולות טכניות וטיפולים באופנוע וסרטוני רכיבה מדליקים עם מהירויות של שלילת רשיון.
https://www.youtube.com/c/motonosity

ובאותו נושא

אופנועים באינסטגרם: חשבונות ששווים מעקב

סרטי אופנועים – סרטי אופנועי כביש, סרטי אופנועי שטח, MOTOGP, ראלי ועוד

הכרובלוג בפייסבוק 

עקבו אחר האינסטגרם של הכRובלוג

הרשמה לערוץ היו טיוב של הכRובלוג

הכרובלוג – מעכשיו עם ערוץ עדכונים בטלגרם

תגובה אחת

השאר תגובה