בוטל מסע ה-DGR

בוטל מסע ה-DGR שתוכנן לשישי הקרוב (2021)

בוטל מסע ה-DGR השנתי, המתקרא גם כ-"מסע הג'נטלמנים", שתוכנן להתקיים ביום שישי הקרוב (21.5.21). עם זאת – יש תחליף ראוי בעתיד הקרוב לכל מי שהכין עניבת פרפר ומאוד רוצה להשתמש בה באירוע דו גלגלי…

צילום: אייל מור

בוטל מסע ה-DGR

כמו בשנה שעברה, בה בוטל מסע הג'נטלמנים בשל הקורונה ולא התקיים גם בשאר העולם, הרי שגם השנה (2021) נאלצים המארגנים המקומיים לדחות את ה-DGR הישראלי, הפעם זאת בשל המצב הבטחוני השורר בארץ מאז תחילת החודש ובמקביל למבצע "שומר חומות".

עם זאת, שלא תיפול רוחכם: ב-4.6.21 צפוי להתקיים אירוע Show Your Bike נוסף שנושא מאפיינים רבים כמו מסע הג'נטלמנים ובאופן כללי, כולל אווירה טובה, מוזיקה מהנה ואופנועים יפים (מינוס המסע הרכוב). פרטים נוספים לגבי האירוע הנ"ל יפורסמו בהמשך.

מהו אירוע Show Your Bike ואיך הוא יכול להיות "תחליף" ל-DGR?

את שם האירוע באנגלית, ניתן בקלות לתרגם באופן חופשי ל-"בוא לנפנף ולהשוויץ באופנוע שלך".

הרעיון נבנה סביב רעיון שמסתמך היטב על תחושת האחווה והקהילה של רוכבי הדו גלגלי: בירות קרות , קופה משותפת שבה משלמים כמה שמרגישים שנכון, להקה שמג'מג'מת להנאתה ולהנאת הנוכחים כולם, והכי חשוב: אופנועים מיוחדים וייחודיים. לרוב כאלו שנבנו או שופצו בידי הבעלים, כדי לראות שונים מהמקובל. סקרמבלרים, קפה רייסרים, בראטים אבל גם אופנועים נדירים בישראל ואופנועי אספנות – כולם מוזמנים.

איזה אופנוען יוותר על הזדמנות להשוויץ באופנוע שבנה במו זיעתו, כוחו, כיסו וארנקו?

ורגע לפני סיום

כדי לזכור איך נראו מסעות הג'נטלמנים בעבר, מזכרות מצולמות:

מסע 2019 – גלריית תמונות וסיקור האירוע

מסע 2018 – גלריית תמונות וסיקור האירוע

מסע 2017 – ועוד מבט, קצת שונה, על אירוע 2017

מסע 2016 – גלריית תמונות וסיקור האירוע

 

קישורים:

האירוע שבוטל: ב-21.5.21: רוכבי ישראל הג'נטלמנים חוגגים עשור ל-DGR

השאר תגובה