דוקטור ולנטינו רוסי – פורש

במסיבת עיתונאים מיוחדת שהתקיימה ביום חמישי 6.8.21 במסלול רדבול רינג באוסטריה, הודיע "הדוקטור" ולנטינו רוסי כי קיבל החלטה סופית לפרוש מרכיבה תחרותית ב-MotoGP בתום העונה.

כתב: בועז קורפל 

דף הפייסבוק של בועז לעדכונים שוטפים מעולם המרוצים

רוכב המרוצים האיטלקי האגדי עמד בשבועות האחרונים במרכז של ספינים ושמועות אודות האפשרות שימשיך לרכוב בקבוצה הפרטית שלו שתתחרה החל מהעונה הבאה באליפות יחד עם אחיו למחצה, לוקה מריני ובמימון סעודי. הספינים נמשכו ממש עד חמישי בבוקר והיו שהאמינו כי רוסי ימשיך לרכוב כמחווה לבעלי המניות בקבוצה שלו בעונה הבאה אך כאמור, הרוכב האגדי שזכה ב-9 אליפויות עולם שם קץ לכל אלה והודיע כי הוא פורש.
הנתונים ולנטינו רוסי
רוסי איננו עוד רוכב באליפות וגם לא אלוף גדול מבין שורה של אלופים כי אם תופעה עולמית אדירה שצבעה את האליפות בגוונים שלו במשך שנים רבות ומאות אלפי אוהדים שלו צבעו את היציעים בכל פעם מחדש ובכל פינה בעולם.

קרבות מרים

רוסי שהביא למסלול את סגנון הרכיבה שלו, הביא יותר את הצבע והעניין וגם לא מעט הפתעות שיווקיות שגרמו לאוהדיו להתמוגג בכל פעם מחדש כאשר הוא זינק למרוצים ממקומות נמוכים אבל ללהטט ביריביו ולהביס אותם בקלילות. הדוקטור האיטלקי היה קשור גם לכמה שערוריות כמו העלמות מיסים במולדתו איטליה וגם לקרבות מרים על המסלול כשהוא מתעמת ישירות עם יריביו החל במקס ביאג'י, סטה ג'יברנאו, קייסי סטונר, חורחה לורנזו ובשנים האחרונות מארק מארקז.
השנים האחרונות לא היטיבו עם הרוכב האיטלקי שנחשב לפיטר פן כי למרות גילו המתקדם הוא הצליח להתמודד עם יריביו, אבל לא עוד. בעונות האחרונות הוא מתקשה לסיים את המרוצים בניקוד ומרבה להתרסק ולפרוש. חלק מאוהדיו רצו להאמין כי הוא יכול להמשיך ולרכוב כמו עוף החול והיו שחשו מועקה לנוכח התוצאות הלא מחמיאות שהוא השיג בשנים האחרונות ובסתר ליבם קיוו לראות אותו פורש בשיאו, אך משאלתם לא התגשמה והוא ניסה למתוח את הגבולות עוד ועוד.

רוסי – חלק בלתי נפרד מהסבב העולמי

כאמור, רוסי הודיע היום על פרישתו ומכאן שהמרוצים האחרונים שנותרו עד לסיום השנה יוקדשו למסע פרידה שלו מהסבב העולמי כרוכב אבל הוא ישוב בעונה הבאה כבעלים של קבוצה ויישאר חלק בלתי נפרד מהסבב העולמי בפאדוק.
ולנטינו רוסי - סטטיסטיקה מדהימה

ובאותו נושא

סרט באורך מלא: ולנטינו רוסי – רוכב המרוצים הגדול בכל הזמנים?

ולנטינו רוסי חוגג 40 – מתוכם 23 שנים על מסלולי מרוצי ה-GP

ולנטינו רוסי: 20 שנים, 20 אופנועים

איך זה מרגיש לרכוב על אופנוע MOTOGP?

הדופק של רוכב MOTOGP בזמן הרכיבה על המסלול (וידאו)

מה קורה בתוך ראשו של הרוכב לפני המרוץ?

השאר תגובה