בדיקה לאופנוע Dcity

מעודכן: תערוכת אופנועים ב-Dcity במעלה אדומים

בשיתוף עם קניון Dcity תתקיים ב-4.3.22 תערוכת אופנועים מיוחדת במינה – הן מבחינת המיקום (לא תאמינו שיש מבנה שכזה בישראל), הן מבחינת מגוון ועושר הכלים, והן מבחינת העובדה שהכל בחינם!

צילום: אסף רחמים

מארגני התערוכה, צוות קניון Dcity ומתנדבי טראקדמי, ראו מול עיניהם את Show Your Bike הישראלית (שכבר התקיימה 7 פעמים בארץ) והחליטו למתוח את הקונספט לכל הכיוונים: מעל 150 רוכבי אופנועים מכל הסוגים והמינים הבטיחו להגיע ולהציג את האופנועים שלהם בתערוכת "רחוב" שתיערך בין כותלי הקניון הענק.

אופנועי כביש, אופנועי מסלול, שטח, אדוונצ'ר, קרוזרים, אספנות ונייקדים יעמדו מלוקקים במסדרונות הרחבים של הקניון, להנאת הקהל הרחב שיוזמן לאירוע.

עוד באירוע חוץ מהמון אופנועים יפים ורוכבות ורוכבים יפים לא פחות: הופעות רוכבי Stunts מדי שעה, DJ שינעים את האווירה לנוכחים ועוד.

קניון Dcity – חוויה לעיניים עוד לפני האופנועים

גם הקניון עצמו הוא חוויה לא קטנה אפילו אם אתם לא בענייני עיצוב. מי שבילה במלונות הפאר של לאס ווגאס למשל, ימצא ש-Dcity הישראלי לא נופל מהם ברמת הקונספט, החזון וההשקעה. ממליץ בחום להגיע עם בני ובנות הזוג לתערוכה, כי כולם ימצאו בה הנאה ויזואלית. רוכבים ובני משפחה יחדיו.

האירוע ייערך בקניון Dcity (הקליקו כאן לפתיחת הכתובת בווייז) ביום שישי4.3.22 החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד 14:00. הכניסה חינם והאירוע פתוח לכולם!

עדכון 28.2.22 16:30:

בתחילה, הייתה כוונה להעביר את התערוכה ל-3.4.22 אך תחזית מזג האוויר המעודכנת מראה מז"א מושלם לרכיבה ועל כן האירוע יתקיים כמתוכנן בשישי 4.3.22

6 תגובות

  1. גבי

    ערימת ה..R ים,יהיו שם?הזכירו לי נשכחות וואי כמה שהדגם הספציפי הזה הרעיד לי תלב ב80'

  2. כRובי

    הי גבי! ערימת הסוזוקים האלו צולמו באירוע קודם של Show your bike. חפש את הקבוצה הישראלית של הדגם הזה בפייסבוק ובכלל יעברו לך צמרמורות של אושר 😅

  3. רוברטו

    אירוע מטורףףףףףף, איפה פרסתם תמונות?

  4. אסף דוברין

    לפי התאריך כבר עבר.
    אז תגידו האירוע כבר היה?

  5. כRובי

    הי אסף – זו כתבה מפברואר 2022. וכל שאר התגובות סביבך הן מאותה תקופה. אז כן, נכון לחודש יוני 2022, התאריך כבר עבר 🙂

השאר תגובה