צצה לחייו של אלברטו נאסקה

בעקבות התאונה – נאסקה פורש ממרוצי אופנועים

אלברטו נאסקה, הוולוגר-רייסר הפופולארי, הודיע על פרישה ממרוצי אופנועים בשל תאונת ההייסייד הקשה בה נפגע לפני פחות משנתיים.

נאסקה נוטש את התחום הדו גלגלי

תאונת ההיסייד הקשה בה היה מעורב אלברטו נאסקה לפני קצת פחות משנתיים (כאן), גבתה את מחירה האמיתי כשבסרטון האחר שפרסם בערוץ שלו, הוא הודיע כי הוא נאלץ לפרוש ממרוצי אופנועים ולהתמקד בלית ברירה, במרוצי מכוניות. הסיבות לכך הן רבות אך עיקרן נעוץ בנכות שנגרמה לקרסול ובחוסר היכולת להגיע איתו לטווח פעילות מלא מבלי לסבול מכאבים.

ע"פ הסרטון שפרסם, הוא ימשיך להתחרות אך בעולם מרוצי המכוניות, כשהוא מתמקד ב-2 תחומים שונים: מרוצי ליגת ה-Legend ומרוצי ליגת הנאסקאר האירופאית (בה מתחרה בהצלחה רבה גם הישראלי אלון דאי, שאף זכה ב-3 אליפויות בה).

high-side

מי זה נאסקה?

אלברטו פונטנה, המוכר בשם נאסקה (Naska) הוא אושיית רשת איטלקית מוכרת. יליד שנת 1990 מטורינו, שזכה בתוכנית ריאלטי טלוויזיונית לנהגי מרוץ חובבים. סוג של "כוכב נולד" אבל באיטלקית מתנגנת ועם המון סל"ד. אחרי הרבה גז, אייפקסים וקמ"שים, הוא זכה שם בפיאט אבארט 500 חדשה ועל הדרך, גם לתהילה והערצה מצד חובבי ספורט מוטורי באיטליה. שם אגב, יש המון מהם.

את האבארט הוא מכר תוך 5 ימים וקנה איתה אופנוע סוזוקי GSXR1000 כדי לממש את חלומו מילדות: להיות לרוכב מרוצים. הוא החליק וריסק את הג'יקסר ביומו הראשון במסלול. זו הייתה כאפה רצינית עבורו, כזו שניערה אותו היטב והשפיעה עליו מאוד. נאסקה הבין שיש לפניו הליך ארוך של למידה, אימונים, התנסות והרגעת אגו. הוא החליט לצאת לדרך הזו כשהוא חמוש במצלמה, והחל להפעיל ערוצי יו טיוב המתעדים את התהליך. הערוץ שלו באנגלית צבר עד כה 166,000 עוקבים.

עוד מאלברטו נאסקה בכרובלוג:

הצצה אל תוך קסדתו של רוכב מרוצים: גרסת הבמאי

הפרשי המהירות בין אופנוע מרוצים למכונית פורמולה 1

תאונת HIGH-SIDE של נאסקה במרוץ פתיחת העונה (וידאו)

 

השאר תגובה