מחירון אופנועים קטנועים דו גלגלי

מחירון אופנועים וקטנועים – כל המחירונים בשוק הישראלי במקום אחד

מחירון אופנועים – כולם כאן! תמצאו כאן את המחירונים היחידים שקובעים את שווי הכלים  בשוק האופנועים והקטנועים הישראלי.

נכון ל-2023, יש מבחר מחירונים לרוכש \ קונה דו גלגלי בישראל. מי הנכון לעבוד איתו? שני מחירונים קיימים בשוק הישראלי, ובניגוד למקובל בעבר, אין אחד מהם שהוא "הנכון" או "הקובע". ישנן סוכנויות ויבואנים שעובדים עם מחירון מוטו, בעוד אחרים עובדים עם מחירון לוי יצחק. ישנם אפילו כאלו שעובדים עם שני המחירונים, בהתאם לבקשת הלקוח (במקרה הטוב) או בהתאם לזה שיותר משתלם עבורם, בעבור אותה עסקה (במקרה הפחות טוב).

מחירון אופנועים וקטנועים – מה קובע בעסקה בין פרטיים?

במקרה של עסקה בין אנשים פרטיים, נקבע המחירון שעל פיו תבוצע העסקה, בהסכמה משותפת בין השניים. אם כי, מקובל שהמוכר קובע את המחירון לפיו יוצע הכלי למכירה לקונה נותר במקרה שכזה, להחליט אם נתוני הפתיחה טובים לו מספיק כדי להמשיך במו"מ.

בכל אופן, להלן קישורים ל-2 המחירונים – שניהם אינטראקטיביים ומצריכים את הבחירה המדויקת, פחות או יותר, של יצרן | דגם | שנתון הכלי אותו אתם מחפשים. הקלקה על אחד הקישורים, יפתח את דף המחירון בחלון חדש.

מחירון לוי יצחק

מחירון מוטו 

ובאותו נושא – כמה עולה הכלי חדש אצל היבואן? מחירון דפי זהב אסף את כולם יחדיו

בדיקה לפני קניה

".. כדי לבצע בדיקה לאופנוע באופן מקצועי על ידי מוסך המתמחה בבדיקות לפני קנייה, צריך לשלם. המחיר נע כיום סביב כמה מאות ש"ח, תלוי בדגם האופנוע ונפח מנועו. זהו מחיר פעוט למדי בהתחשב בעלות התיקונים הגבוהה שעלולה להתגלות בחודשים שלאחר הקנייה עצמה. זאת, במידה ולא נעשתה בדיקה לזיהוי אותן תקלות. זו הסיבה שמומלץ לבצע בדיקה לאופנוע על ידי אדם מוסמך ומנוסה.

עם זאת, המאמר הבא נועד לאפשר לכם להחליט אם בכלל האופנוע שלפניכם שווה את העלות של בדיקה ע"י המוסך."

המשך, כאן

איך להכנס נכון לעולם האופנועים?

צריך להבין שאופנוע קצה דורש רוכב קצה כדי להראות כמו בחלום. רוכב מתחיל חייב אופנוע סלחן במידה נדיבה, גם אם הוא לא נראה בדיוק כמו בפנטזיה. אף אלוף עולם לא התחיל לרכב עם מכונות של אליפות העולם. זה הגיוני כשחושבים על אלופים, זה ממש מתבקש כשחושבים עלינו, הרוכבים היותר עממיים. אופנוע קצה יהיה תמיד נוקשה יותר, חד מדי, מרתיע ופראי לעיתים, וממש לא סלחן. יאכיל אתכם חרא בערימות תוך כדי נסיונותכם הבלתי פוסקים להצליח.

עוד על כך, כאן

מחפש להכנס לעולם רכיבת המסלול? איזה אופנוע מתאים יותר?

התשובה פשוטה: בעבור יום המסלול הראשון שלך, האופנוע המתאים ביותר הוא בדיוק זה שיש לך כעת. נכון לעתה, כל מפיקי ימי המסלול בישראל, מאפשרים להתייצב עם כל אופנוע שרק תרצה, ובלבד שיהיה מצויד בניירת המתאימה לאופיו של יום המסלול ובמצב תקין.

לא הבנת? הכל מוסבר בצורה מאוד פשוטה, כאן

ועוד בנושאים דומים:

סרטון הממחיש את חשיבות בדיקת האופנוע לפני קנייה

טיפים חשובים: איך לעבור טסט על אופנוע או קטנוע

50 דרכים וטיפים שיעזרו לך להציל את עצמך ואת האופנוע

בדיקה לאופנוע לפני קנייה – איך עושים זאת נכון?

הרצה לאופנוע

השאר תגובה