סרט GP מסלול אספלט

האקשן, האכזבה והחיוך

 

"המאכזב" –  עכשיו ברפליקה להמונים
לרגל גל הפטריוטיזם השוטף את ארצות הברית לכבוד יום עצמאותה שחל היום, יחד עם מרוץ ה-GP שיתקיים מחר, הציגה דוקאטי רפליקה חדשה. מדובר על 848S מדגם 2010 שהיחידות הראשונות שלו שיגיעו לארה"ב, נצבעו לכבודו של רוכב דוקאטי האמריקאי, ניקי היידן. הבעיה היא, שהבחור אמנם ניצח את המרוצים שנערכו במסלול זה בעונת 2005 וב-2006, אבל מאז כוכבו דעך.

למרוץ הבית שלו הוא מגיע כשהוא ממוקם בטבלת האליפות במקום ה-13 בלבד – לא יאה ולא נאה לאלוף עולם לשעבר, ובטח שלא מכבד את השקעתה של דוקאטי בו. אם כך – מדוע כלל להציג גרסה ייחודית עבורו? הרעיון המסורתי טוען שכך יש לעשות כדי לקדם את המותג ואת ההשקעה בליגת המרוצים היוקרתית בעולם, על ידי קשירתו לאליל מקומי, לרוכב מוכר ואהוב שייצור את הקשר ההכרחי בין מעריציו ובין המותג אותו הוא מייצג.

אבל הבעיה שאיתה צריכים להתמודד אנשי דוקאטי, היא חוסר ההצלחה שנקשר כעת לרוכב זה. איך מי שממוקם הרחק מאחור, יכול לתרום לתדמית חיובית של המותג?

אגב, כדאי לימאהה להציג רפליקת קולין אדוארדס. גם הוא אמריקאי, גם הוא אהוב על הקהל המקומי – ולשמחתה של היפנית הכחולה, הוא גם ממוקם כעת בטבלה במקום השישי המכובד.

מתוך Motorcycledaily.com
רפליקת היידן. להשיג אצל הדילר האמריקאי הקרוב למקום מגורייך:

מה עושים הרוכבים בפגרות שבין המרוצים?

בסרטון המשעשע הבא, אפשר לראות שימאהה דואגים להוציא את המקסימום מארבעת רוכבי הקבוצה שלה, ומוצאים להם משרות ושימוש גם כשאין מרוצים. קולין אדוארדס, חורחה לורנזו, ג'ימס טוסלנד וולנטינו רוסי בתפקידים הראשיים:

השאר תגובה