הוזלה בתעריפי ביטוח

לא תצליחו לדכא אותנו

על פניו, נראה שהמצב רע לחובבי תחום רכיבת השטח בישראל: הירוקים הצליחו לבטל את מרוץ החולות שתוכנן להתקיים על חוף הים בתל אביב בפסח. הפקת "באחה ישראל" לא מצליחה לקיים אירועי ראלי. רוכבי האופניים הצליחו לגייס לובי מתאים בתוך הרשויות, כדי לאסור על רוכבי אופנועי שטח להכנס לסינגלים שנועדו "לאופניים בלבד", למרות שהדרכים והסינגלים נוצרו גלגלי האופנועים. חוק הספורט המוטורי מתעכב. ירידת מחירי הביטוח חובה רק נראית באופק אבל לא באמת מתקרבת, וגם כשהיא תגיע – ההטבות יהיו מועטות בגובה עשרות שקלים בודדים. אור ירוק גורמים לנו לנזק תדמיתי, המדינה מעלה את המיסוי על הדלק שממריא לשיאים חדשים, ומיכל דלק מלא להוסאברג 300 שלי עולה קצת יותר מ-80 שקלים! פאק!

נראה שרשויות רבות קשרו קשר נגדנו ועל צווארנו כדי להתלות עליו יחדיו ולמשוך אותנו למטה. הקומבינות, השחיתות והסיאוב הביורוקרטי דופקים את כל האזרחים ואנחנו כרוכבים, בכלל מרגישים כאזרחים סוג ב'.

אז… מה עושים? מוותרים על הרכיבה? יורדים מהארץ? שוקעים בדיכאון?

לא!

לא נפסיק לרכוב ולא תצליחו לדכא אותנו!

הסרטון הבא הוא אוסף קליפים מרכיבות בשנתיים האחרונות, שצולמו ממצלמות הקסדה שלי ושל חבריי.

השיר ברקע – You Can't Bring Me Down הוא לא נחמד. הוא גם לא מתפשר או חייכני והוא בטח לא ידידותי למשתמש. אך הוא מביא את הקצב המתאים לטעמי לכיף ולפורקן שהרכיבה מעניקה לרוכב, למרות כל המחרבים שקמים עליו לכלותו.

לא נפסיק לרכוב. לא יצליחו להוריד אותנו למטה.

מומלץ לצפות על דרגת איכות של 720p לפחות.

להקה: Suicidal Tendencies. שיר: You Can't Bring Me Down

צולם באמצעות מגוון מצלמות קסדה, בעיקר Midland XTC300. רוב הקליפים צולמו על ידי, בודדים על ידי רוכבים אחרים.

 

 

תגובה אחת

השאר תגובה