אור אדום

אור אדום – די לעבריינות בדרכים

אור אדום הוא שמה של קבוצה חדשה בפייסבוק ששמה לעצמה מטרה להעלאת המודעות של עברייני התנועה למעשיהם.

אור אדום – פרויקט חדש

אביב מרקוזון נכנס לפרוייקט חדש שבמסגרתו, כך הוא מאמין, יוכל להשיג שיתוף פעולה עם הרשות האוכפת בכל הקשור לטיפול בעבירות תנועה מסכנות חיים. הקבוצה נועדה להוות במה לפרסום תמונות וסרטונים של עברייני תנועה ע"י אזרחים בעלי מצלמות דרך ומצלמות קסדה.

הרעיון הוא ליצור שיתופיות בטיחותית על ידי תיעוד באמצעות העלאת מדיה דיגיטלית של אותן עברות. באמצעות החשיפה ובאמצעות שיתוף הפעולה שהוא שואף להשיג, יאכף החוק כלפי עבריינים אלו.

קישורים: לקבוצה ולדף הייעודי

"המספרים המדממים מדברים בעד עצמם והמדינה חייבת להפסיק להפקיר את הרוכבים ולתת מענה מידי לסכנות האורבות להם בכבישים. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים צריך לשים את נושא היפגעותם של הרוכבים בראש סדר העדיפויות ולדאוג להתאמת התשתיות לכלי הרכב הדו גלגליים, באמצעות התקנת פס הגנה במעקות הבטיחות שיגן על הרוכבים במקרה של החלקה. בנוסף יש לוודא כי הרשויות משתמשות בצבע כביש שלא גורם להחלקה כאשר הכביש רטוב ולעודד רכישת אביזרי בטיחות על ידי הורדת המע"מ".

וגם:

"… איזו עיר הכי מסוכנת לרוכבים?
1. הרצליה היא העיר בה שיעור העלייה בין שנת 2017 לשנת 2016 הגבוה ביותר: 63%

2. בתל אביב נפגעו 572 רוכבי אופנועים וקטנועים בשנת 2017, מתוכם חמישה בני אדם נהרגו. כמות הנפגעים בשנת 2017 בעיר עלתה ב-33% בהשוואה לשנת 2016.

3. בירושלים נפגעו 177 רוכבי אופנועים וקטנועים בשנת 2017, מתוכם ארבעה בני אדם נהרגו. כמות הנפגעים בשנת 2017 בעיר עלתה ב-12% בהשוואה לשנת 2016."

עוד על כך, כאן

ובאותו נושא

את מי תובעים עקב פגיעה בתאונת אופנוע?

אופנוע נגרר למגרש משטרתי וניזוק – מי ישלם?

תאונה עצמית עם האופנוע במהירות גבוהה – מה העונש?

יעוץ משפטי

 

השאר תגובה