בכל סוף שבוע סרט אופנועים

סרט אופנועים קלאסי באורך מלא: On Any Sunday

סרט אופנועים מהמשפיעים ביותר על העולם הדו גלגלי הבינלאומי, יצא לאקרנים לפני 46 שנים, ואף היה מועמד לאוסקר ב-1972 בקטגורית הסרט התיעודי הטוב ביותר. צפייה חובה לכל אופנוען מושבע, לא משנה באם הוא רוכב שטח או כביש.

סרט אופנועים בכל סוף שבוע

On Any Sunday הוא סרט אופנועים שיצא לאקרנים ב-1971 בבימוי של ברוס בראון, ומנסה להראות את האנשים שמאחורי ON-ANY-SUNDAY-kruvlogהקסדות, בדיספלינות המרוצים השונות בעולם הרכיבה האמריקאי. הרעיון היה להראות שיש מגוון אדיר של בני אדם הרוכבים על אופנועים, ולא כולם משתייכים ל"כנופיות אופנוענים". אנשים נורמליים (יחסית), שבמשך השבוע הם דואגים למשפחתם, עובדים בעבודה מסודרת, ונראים מהוגנים לחלוטין. אבל תמצא אותם רוכבים ומתחרים על אופנוע בכל סוף שבוע, ולעתים גם רוכבים עליו לעבודה במשך השבוע עצמו. הגישה השונה לתחום הרכיבה והאופנועים, הביאה לכך שעד היום הסרט נחשב על ידי רבים כ"סרט האופנועים החשוב ביותר שאי פעם צולם".

פריחת ה-BMX

גם סטיב מקווין, כוכב הקולנוע שאף מימן חלק מהסרט, מופיע בו. לדברי מקווין, סרט זה הביא לו את ההכרה העולמית שמאוחר יותר, אף סיפקה לו תפקידי מפתח בסרטים הוליוודים גדולים שכללו רכיבת אופנועים. ורגע לפני הצפייה: סצנת הפתיחה הכוללת את הילדים היוצאים מקו הזינוק למרוץ המדמה מרוץ אופנועי מוטוקרוס, נחשבת לזו שהביאה לפריחת תחום אופני ה-BMX בשנים שלאחר יציאת הסרט.

קחו לכם 96 דקות של שקט, ותיהנו:

הסרט השני שיצא ב-1981

ובאותו נושא

סרטי אופנועים

סרט GP באורך מלא מ-2003: FASTER

50 שנים לתת בקיק סטארט – הגרסה המלאה

סרטון נפלא: הרפתקת רכיבה בהימלאיה על אופנועי 150 סמ"ק

סרטון רכיבה ישראלי מקסים: אל הנורדקאפ

אנחנו ראלי – סרט מומלץ לצפייה

סרטון רכיבת אופנועים מענג מהאלפים האוסטרים

סרטון אופנוענות מעורר השראה: למה לא עכשיו?

סרט על מרוצי הג'נטלמנים: האנשים הנורמליים נותנים גז

סרט: למה אנחנו רוכבים?

הכרובלוג בפייסבוק

השאר תגובה