ולנטינו רוסי הבא רוכב המרוצים מי מהיר

סרט באורך מלא: ולנטינו רוסי – רוכב המרוצים הגדול בכל הזמנים?

האם ולנטינו רוסי הוא רוכב המרוצים הטוב ביותר בכל הזמנים? האם הוא באמת GOAT למרות שהסיכוי לאליפות העשירית שלו, הולך ופוחת ככל שהזמן חולף? סרט באורך מלא, שהופק ובוים בשיתוף מלא של הרוכב, מציג את הרוכב שמאחורי משקף הקסדה.

רוסי מתחרה, לרוב בהצלחה גדולה, כבר יותר מ-20 שנים באליפות ה-GP. באמתחתו מצויים תארי אליפות עוד מקטגורית ה-125 (שהוחלפה ב-Moto3), דרך ה-250 סמ"ק הדו פעימתיים (קטגוריה שהוחלפה ב-Moto2) ועד למפלצות ה-500 סמ"ק המפחידות שהגיעו לשיאן בתחילת שנות ה-2000. קטגוריה שהוחלפה ב-MotoGP.

למעשה, רוסי הוא רוכב המרוצים היחיד על הגריד היום, שהתחרה גם בתקופת אופנועי ה-2 פעימות, והוא לעד ייזכר כרוכב אשר לקח 2 אליפויות עולם רצופות בקטגוריה הבכירה, כשאחת על אופנוע דו פעימתי והשנייה על אופנוע מהעידן החדש, של 4 פעימות.

רוכב המרוצים שהוא הפנים של ה-MotoGP

רוסי היה, ובמובנים מסויימים הוא עדיין, הפנים של אליפות העולם. בהיותו רוכב צבעוני, מעניין שדואג לשמור על יחסים הדדיים עם מצלמות הטלויזיה, בצורה שהפכה אותו לפופולארי ביותר. שנה שהוא הרוכב הכי פופולארי והכי צבעוני על הגריד.

הסרט הוא בעצם חיבור של 5 פרקי מיני סדרה, שיצאו במהלך 2016 ופורסמו ברשתות החברתיות , כשכל אחד מהם היה באורך של כ-10 דקות. זהו אומנם תוצר של מכונת שיווק ויחסי ציבור משומנת, מלוטשת ומקצועית, אך היא עדיין מרתקת.

הסרט

עוד סרטי אופנועים באורך מלא, כאן

ובאותו נושא:

ולנטינו רוסי חוגג 40 – מתוכם 23 שנים על מסלולי מרוצי ה-GP

ולנטינו רוסי: 20 שנים, 20 אופנועים

קולות מן העבר (2004): מי יהיה ולנטינו רוסי הבא?

חמשת מרוצי ה-MOTOGP שהסתיימו בצורה המותחת ביותר (וידאו)

הכרובלוג בפייסבוק

 

השאר תגובה