הבלם והקלאץ' מועדון זולו רוכב בשטח

מקדמים את הספורט המוטורי הישראלי

כל אחד בדרכו הוא, ובמידת היכולת…

אחרי הצעת התמיכה החד פעמית שניתנה לרוכבי האנדורו שהשתתפו בסבב מס' 5 בעונה הקודמת, הצעה שהתגלתה כפיילוט מוצלח לקראת הרחבת החסות, החלטנו על השקת תוכנית חסות שתעניק מקסימום תמיכה לרוכבים, גם אם אינם מוכרים "ומקושרים", בהתאם לתוצאות המרוצים בהם השתתפו.

וכך, בשבת הבאה, ה-20 לאוקטובר 2011, תצא לדרך עונת האנדורו החדשה ויחד עימה גם תוכנית החסות הנרחבת ביותר שהוצעה על ידי יבואן במונחים מקומיים. הנה ההודעה הרשמית מאתר מוטוספורט:

מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM והוסאברג לישראל, יחד עם עמותת האנדורו הישראלית, נרתמות לחיפוש אחר האלוף הבא בקרב רוכבי המותג המתחרים בליגת האנדורו הישראלית שתצא לדרכה ב-22 לאוקטובר ל-8 סבבי אליפות שייערכו ברחבי הארץ. תוכנית עידוד ההשתתפות בעונת המרוצים נרקמה יחד עם עמותת האנדורו האמונה על פיתוח וקידום התחום בארץ.

במסגרת המיזם החדש, ידורגו רוכבי המותגים KTM והוסאברג שישתתפו בקטגוריות העממיות וכן בקטגורית המתחילים בליגה, גם בטבלת אליפות משל עצמם, עם דירוג פנימי ע"פ תוצאותיהם, מול שאר רוכבי המותג. המתמידים והמהירים, יזכו בגביעים בתום כל אירוע ובפרסים שלא נראו עד כה בארץ:

הרוכב שבתום 8 סבבי אליפות ימוקם במקום ה-1 ויוכרז כאלוף הקטגוריה, יזכה בחסות מלאה (!) לרכיבה בקבוצת המרוצים הרשמית של היצרנית, עם תנאים זהים לשאר רוכבי הקבוצה.

הרוכב שימוקם במקום ה-2 בטבלה בתום העונה, יזכה בחסות לרכיבה בקבוצת הלוויין של KTM בעונה הבאה, עם תנאים שווים לשאר חברי הקבוצה.

הרוכב על KTM או הוסאברג שבתום 4 סבבי אליפות יהיה ממוקם במקום ה-1 בטבלת הקטגוריה החדשה, יזכה במגן צוואר Leat Brace של KTM בשווי 1640 שקלים.

יוזמה זו של מוטוספורט, ממובילת התמיכה בספורט המוטורי הדו גלגלי בשוק המקומי, הינה הראשונה מסוגה בארץ והנרחבת ביותר בכל הקשור לעידוד ההשתתפות בספורט זה.

להרשמה למרוץ, הקליקו כאן

השאר תגובה