מחירון לוי יצחק

לוי יצחק: מחירון אינטראקטיבי לאופנועים וחדש לאופניים

לוי יצחק מציגים מחירון שמתקדם עם דרישות השוק. בחודש שעבר הציג המחירון זוג שינויים משמעותיים: הראשון הוא מחירון אינטראקטיבי לאופנועים והשני הוא ראשון מסוגו בשוק הישראלי – מחירון לאופניים.

מחירון משודרג לאופנועים ואינטראקטיבי

מחירון האופנועים של לוי יצחק קיבל שדרוג משמעותי וחשוב: מעתה המחירון האינטרנטי של לוי יצחק הוא אינטראקטיבי וזמין באתר המחירון (כאן) ובאתר פול גז (כאן).  האינטראקטיביות המדוברת באה לידי ביטוי בכך שחיפוש דגם אופנוע ספציפי, יניב מחיר שכבר משקלל בתוכו את הבעלות ("יד"), ערך הק"מ שצבר האופנוע ואת חודש העלייה לכביש. המחירון יודע גם להתמודד עם תמחור אופנועי שטח בהם מחושבות שעות המנוע במקום הק"מ המצטבר.

מחירון אופניים

כאמור, החלה גם ההפצה הארצית של מחירון האופניים החדש. המחירון מגיע כשלב נוסף בהתפתחות ענף האופניים בישראל. ענף אשר מוכר מעל 200,000 זוגות אופניים מדי שנה. מאלו כ-15% במחיר העולה על 10,000 שקלים.

במתכונת המוכרת של מחירון הרכב של קבוצת לוי יצחק ושל מחירון האופנועים – יכולים הקוראים למצוא את המותג, את הדגם המבוקש ואת הגרסה שלו – מתוך בסיס מידע אדיר של כ-3000 רשומות. כרגע מציג המחירון אופני כביש ושטח – כאשר בהמשך יצורפו גם אופניים חשמליים על סוגיהם השונים.

לוי יצחק – גם באופניים

ענף האופניים בישראל צבר תאוצה גדולה מאד בשנים האחרונות. אם כתחליף להיעדר תחבורה ציבורית אבל גם כענף ספורט לכל דבר. טווח המחירים גדול מאד – מעשרות אלפי שקלים לאופניים היקרים ביותר ועד כמה מאות לאופניים הבסיסיים ביותר. המחירים הגבוהים של אופניים חדשים – דוחפים צרכנים רבים לחפש פתרונות בשוק היד השנייה – שוק שכרגע הוא פרוץ ולא מסודר.

לאתר לוי יצחק

2 המחירונים התקפים בשוק הישראלי, כאן: מחירון אופנועים, קטנועים ודו גלגלי

 

השאר תגובה