האופנוע המתאים שנייה שלמה סרטוני רכיבה

שיא הקפה אישי – לגלח שנייה שלמה מזמן ההקפה

שנייה שלמה (!) "גילחתי" משיא ההקפה האישי והפרטי שלי, בהקפה סביב מסלול פצאל. הביצוע נעשה עם אותו אופנוע סטנדרטי לחלוטין, אך עם שינוי מהותי וחשוב. ה-701 (כן, שוב הוא) אומנם חמוש בצמיגים משומשים היטב שיועדו לכביש הציבורי ועם אותם מכלולים מקוריים, אבל בניגוד לפעמים הקודמות: הפעם האופנוע היה מצויד במנוע שלא הוגבל באופן אלקטרוני ואיפשר זמינות לכל 75 כוחות הסוס הטמונים בתוכו.

להנות ממלוא ההספק

הקורס ביוון עשה את שלו, כשהאפקט האמיתי מתקבל בחודשי הרכיבות שלאחר הקורס. כל זה קורה כשהידע, ההבנה והתובנות שוקעים אט אט עמוק פנימה, ומאפשרים להתאים את הידע שנרכש על מסלול סרס היווני, למסלולים המקומיים.

ההתקדמות היא איטית מושגת בזכות ביקור דו חודשי בממוצע, בזוג המסלולים הזמינים לרוכבי ישראל – פצאל ושדה תימן. והפעם, כשההגבלה הוסרה והשינוי נרשם כחוק וכנדרש במשרד התחבורה, ניתן היה להנות ממלוא ההספק

שנייה שלמה פחות – כרוניקה של שיפור אישי

טרום הקורס, היה זמן ההקפה שלי בפצאל גבוה מ-50 שניות. גם עם התרוץ ברקע שמדובר היה על אופנוע שהוגבל לכדי 47 כ"ס, הרי שהיום זה מרגיש לאט. לאחר הקורס, בו השתתפתי בחודש מאי 2019, גילחתי בביקור הראשון במסלול, כמעט 2 שניות שלמות לכדי 48:25. גם זה נעשה עם 47 כ"ס בלבד. כך זה היה נראה.

ואילו כעת, ביום מסלול שנערך בתחילת אוגוסט 2019, קוצצה לה שנייה שלמה נוספת. לשינוי ההספק יש כמובן השפעה מהותית על כך. אם בוחנים את הסרטון, נראה שיש עוד שנייה שלמה להוריד (לפחות) רק בתחום תיקון הקווים. וגם לרכוב על מסלול שפנוי מרוכבים אחרים יכול לעזור…

ובאותו עניין:

מהו יום מסלול?

איזה ניסיון צריך לפני הרשמה ליום מסלול?

טיפ: מהו האופנוע המתאים ביותר לרכיבה ביום מסלול?

היכן יש מסלולים ועם מי רוכבים בימי מסלול?

חווית גז מושלמת: על אופנוע מרוץ אמיתי בקורס רכיבת מרוצים

הכרובלוג בפייסבוק

השאר תגובה