רוכבי ישראל עושים טסט

ב-21.5.21: רוכבי ישראל הג'נטלמנים חוגגים עשור ל-DGR

רוכבי ישראל יחגגו ביום שישי 21.5.21, את מסע הג'נטלמנים השנתי ברכיבה שחוגגת גם את השארת מגבלות מגיפת הקורונה מאחורנו. כל המידע לגבי איפה נפגשים, איך מתלבשים ומתי, כאן לפניכם.

צילום: אייל מור

רוכבי ישראל, הקורונה וה-DGR

האירוע האחרון שהתקיים ב-27 לספטמבר 2020, היה בצל הקורונה והוכרז על ידי המארגנים ככזה שיתקיים בפורמט של "רכיבת סולו". עבור רוכבי ישראל, האירוע המקומי שאמור היה להיות השביעי במספר, כלל לא התקיים. הן בשל תקנות הסגר שכפתה עלינו מגיפת הקורונה והן בשל הבנת המארגנים המקומיים, שרכיבת סולו שכזו כלל אינה ישימה ואינה באמת מורגשת ונראית לעין. כל רעיון המסע המשותף, התפוגג ברעיון שכזה.

בנוסף, המסע שהתקיים באופן מסורתי בחודש ספטמבר מדי שנה, הוקדם ויתקיים מהשנה (2021) ואילך מדי חודש מאי. הסיבות לכך, מפורטות בקישור שבסוף הטקסט.

מה שחשוב הוא שהשנה המסע חוזר, ובגדול.

הפרטים

המפגש המסורתי ייערך ביום שישי 21.5.21 בשעה 10:00 בבוקר בנקודת המפגש הקבועה: בקצהו הצפוני של מגרש החניה "גני יהושע", מול הלונה פארק בתל אביב. בשעה 11:00 בבוקר ייצא לדרכו מסע הג'נטלמנים השנתי (או בקיצור ובלעז: DGR), לסיבוב קצר בתל אביב.

זו תהיה הפעם השביעית (!) בה יתקיים המסע בישראל, ולאחר שנה של הפסקה כפויה בקיום האירוע בשל מגיפת הקורונה ב-2020, ולרגל 10 שנות קיום האירוע בעולם, הוא צפוי להיות מאורע מיוחד, צבעוני ומחוייך.

מטרה חשובה

המטרה נשארה כשהייתה: להעלות באמצעות מסע רכוב, צבעוני וכזה המושך עניין ותשומת לב, את המודעות למחלות הפוגעות בבריאות הגבר. מארגני המסע העולמי מצהירים כי עד היום נאספו למען המטרה יותר מ-29 מיליון דולרים. מרשים מאוד! המשתתפים והצופים במסע, מוזמנים להרשם ולתרום כאן. חשוב לציין כי ההשתתפות במסע אינה כרוכה בהרשמה, תרומה או תשלום כלשהו. חינם חינם.

בואו להשתתף! ניתן ואפשר להגיע עם כל אופנוע, מכל סוג ונפח, ובלבד שתגיעו לבושים ע"פ כללי הטקס: תתלבשו יפה, מסודר, מתוקתק – כמו ג'נטלמנים אמיתיים. הכל הולך: קסקטים, קסדות 3/4, שפמים וזקנים (גם אם מודבקים), מקטרות, חולצות מעולמנות, מגוהצות ומכופתרות, עניבות פרפר או רגילות, מכנסיים מגוהצים למשעי ונעליים מהחתונה. תהיו יפים. תהיו ג'נטלמנים. והנשים? מוזמנות להשתתף בתנאי שיהיו לבושות כליידיז.

סרטוני מסעות השנים עברו שנערכו בארץ

מסע 2019 – גלריית תמונות וסיקור האירוע

מסע 2018 – גלריית תמונות וסיקור האירוע

מסע 2017 – ועוד מבט, קצת שונה, על אירוע 2017

מסע 2016 – גלריית תמונות וסיקור האירוע

 

קישורים:

מסע ה-DGR עובר לחודש מאי בשנה

השאר תגובה