יחסי ציבור לפעילות ישראל בשטחים ב-Advrider.com

ניק מילר, יהודי יליד אנגליה המתגורר כעת בישראל, מבצע בימים האחרונים עבודת יחסי ציבור מעולה בפורום האופנועים Advrider.com המפורסם, כשהוא בעיקר מככב באשכול הודעות שעוסק, איך לא, בתקיפת חיל האויר בעזה. משרד החוץ שלנו לא יכול היה לאחל לעצמו דובר מיומן שכזה, השולט היטב בחומר ובהסטוריה של 2 העמים, מתנסח בבהירות ומיומנות ואינו מתלהם גם כשמציגים בפניו תמונות קשות משהות צה"ל בשטחים מהשנים עברו וגם לא כשהוא נחשף לגילויי אנטישמיות די בוטים (כולל האשמות זהות כמעט לאלו המופיעות בפרוטוקולי שם זקני ציון). יחד עמו ישנם עוד מס' גולשים מיומנים לא פחות, אף אחד מהם לדעתי אינו ישראלי, וניק הוא בהחלט מהמובילים בפעילות היח"צ.

מפתיע לגלות את רמת השליטה בחומר שמגלים 2 הצדדים המתדיינים, ועצוב לגלות ששותפים לרכיבה ברחבי העולם ופרטנרים שלצידם אנו גולשים תקופה ארוכה כשותפים לתחביב, מתגלים כצרי מוחין, אנטישמיים בצורה קיצונית, וכמחזיקים בדיעות פאשיסטיות ממש – כל זאת ברגע שיוצאים מעולם האופנועים ועוסקים למשל, במצב היהודים בעולם.

אם מישהו מתכוון להכנס לאשכול שכבר צבר מעל 32 עמודים נכון לעתה ולהשתתף בו, אנא בדקו היטב מול מי אתם מתמודדים כדי שלא לקלקל את העבודה שכבר נעשתה שם.

 

2 תגובות

  1. shreder

    תודה על הלינק, היה מעניין
    הבנאדם יודע לדבר (או לכתוב…)

    חבל שאין כמוהו גם במדיה היותר רחבה

  2. ש.ע.

    האשכול מדבר רק מתוך רגשות ומתאלם מעובדות…
    חבל שזה העולם שבו אנו חיים. שונאי היהודים הללו לא שמו לב שהחמאס לא מכיר בישראל ורוצה להשמידה. מה הם מציעים לעשות נגד מישהו ששולח את בו לבצע פיגוע התאבדות? לנהל משא ומתן? שילך לזהבה גלאון…

השאר תגובה