קולנים

אירוע Show Your Bike בדרך?

%d7%99%d7%9e%d7%90%d7%94%d7%94-%d7%95%d7%99-%d7%9e%d7%a7%d7%a1

מסע הג'נטלמנים האחרון שנערך בתל אביב (2016), היה מגניב במיוחד. לא רק בגלל הלבוש המסוגנן והתחפושות שעטו על עצמם הרוכבים הם שעשו אותו שונה משאר האירועים הדו גלגליים, אלא גם העובדה שכמות משתתפים גדולה שיתפה פעולה עם הרעיון של תחפושת גם כשלא פורים שם בחוץ. רובם ככולם ידעו מראש איך האירוע ייראה ואיך צריך להגיע לבושים. האינטרנט חיבר אותנו לאירועים המתקיימים בחו"ל, גם כאלו איזוטריים, ופתח בפנינו חלון לתרבות אופנועים אלטרנטיבית שכמעט ואינה מוכרת בארץ. אופנועי המודרן-רטרו מחד, וגל אופנועי האספנות מאידך, חושף שהישראלי היום מחובר, יותר מתמיד, לטרנדים עולמיים בתחום הדו גלגלי.

בנוסף, גם כמות הכלים המיוחדים שיצאו מהמחשכים לכבוד ה-DGR התגלו כמפתיעים, (כולל עבור אלו שחושבים שכבר ראו הכל). התמונה שהצטיירה לנוכחים, הביאה את המארגנים למסקנה שאולי, רק אולי, יש מקום להפנינג אופנועי רטרו "כמו באירופה". כזה שבו מוזמנים הרוכבים, עם אופנועים מכל הסוגים, להגיע ולהתחרות במגוון תחרויות. למשל: ה"Rat Bike" הכי מוזנח, אופנוע הפרוייקט הכי מעניין, הקפה רייסר הכי מהיר, האופנוענית הכי מגניבה וכן הלאה וכן הלאה. dgr-tel-aviv-israel

החבר'ה בהחלט רוצים להוציא זאת לפועל ומאמינים שיש עניין ושהדבר אפשרי. האם זה יצליח? האם יצליחו לעבור את כל מכשולי הביורוקרטיה הנדרשים או שפשוט ידלגו על הכל ויעשו זאת מחתרתי? הזמן עוד יגלה. בטח בחודשים הקרובים. אבל לדעתי האישית, הפרטית והבלתי קובעת לחלוטין? בהחלט יש מקום לאירוע חד שנתי שכזה. אולי לא אחד שנמשך במשך 3 ימים (כמו אירוע ה-Glemseck 101 הגרמני שבסרטון המצורף), אבל לפחות הפנינג חד יומי, ארוך, מגניב ועמוס במוזיקת רוק אנ' רול, אדי בנזין, אלכוהול, אופנועים ואנשים.

ככה זה יכול להיראות:

 

 

השאר תגובה