קסדת האופנוע

עוד שבוע עבר… וגם החופש מגיע לסיומו

מצאתי עבודה. עכשיו כבר ניתן לספר שאני מתחיל ב-2 לאפריל לעבוד ב"לרט"כאיש מכירות השטח למפיצים. בימים אלו אני מסיים את עבודתי כמפיק מוסף הרכב של "הארץ", ומיום שלישי הקרוב, יום הבחירות, אשתחרר גם מעול עריכת אתרי האינטרנט של זוג מפלגות להם נתתי את שירותיי בששת השבועות האחרונים. (היי! לכסף אין ריח…).

למה דווקא לרט? הסיבה העיקרית: פוטנציאל.

שוכנעתי וראיתי במו עיניי שמדובר על בית עסק בו האנשים המהווים סוג של "עוף מוזר בענף". יש תוכניות ארכות טווח, יש "ראש פתוח" לרעיונות חדשים ויש שאיפה מתמדת לגיוון ועשייה חכמה. גם העובדה שיש ללרט תדמית אמינה מאוד בקרב קהל הלקוחות שלה, היוותה שיקול חשוב מבחינתי (אפילו בפורומים המעט מרושעים של תפוז בכל הקשור לתחום הצרכנות, מצליחה החנות להתבלט במוצרים ושירות איכותי).

העבודה צפויה לגזול את כל שעות היום. כולי תקווה, שאחרי השבועות הראשונים, אוכל להמשיך ולכתוב בלוג זה. הפעם יהיה זה מ"הצד השני" של אחד שאשכרה עובד בענף ומזוהה, מרצון או שלא מרצון, עם "הסוחרים". הווה אומר, שגם נושא הסקירה של אתרי החדשות בתחום, שחלק מהם כינו "ביקורת", יסתיים.

בכל אופן, אחלו לי בהצלחה!

אירוע ההצדעה לתחום הדו גלגלי שאורגן בחסות עיריית ת"א-יפו, סופח גם לחגיגות חוק הספורט המוטורי החדש וככזה, סיקורו נטחן היטב ברחבי הרשת. קושמרו וקיציס היו משעשעים, הנואמים היו משעממים (חוץ מאלי "תעשה לי ילד!" פאנגס), אך לשמחת כולם, הנאומים נגמרו בדיוק לפני שהפכו למעיקים.

טל שביט, ידיד יקר וותיק שמסתבר שנמנה גם על קוראיי הנאמנים בבלוג זה, זכה בפרס על מפעל חיים. האמת? התרגשתי ושמחתי מאוד בשבילו. כולם מכירים את פעילותו בתחום הדו גלגלי ב-20 השנים האחרונות, ואין מה להוסיף ולפרט על כך גם כאן, אך במסגרת פעילותי שלי בתחום הסופרמוטו (מתחרה, מארגן מרוצים, יו"ר העמותה ונציגה בהתאחדות הספורט המוטורי), יצא לי לפגוש בצד הספורטיבי של טל, שרבים לא מכירים בשל היות התחום (קצת) לא חוקי. התרומה האישית של הטל"ש, בשלושת השנים בהם מתקיימים מרוצי הסופרמוטו, היא אדירה. מעטות הדמויות בתחום שעשו המון למתחרים מבלי להתחרות או להרוויח מכך, שזכאיות לתודה רבה כ"כ מצד המתחרים ושאר הפעילים. אז… סחתיין טל – גביע ההוקרה מגיע לך, ובגדול.

ובהמשך לאירוע ההצדעה – בכניסה ל"בית לסין" זכו המבקרים למעט טעם רע בפה, כשפעילי "חץ" חילקו פליירים בהם קורא פעיל הספורט המוטורי דני אוחנה, וכאמור אחד מהזוכים בפרס ההוקרה על מפעל חיים באירוע, להצביע לאברהם פורז, יו"ר מפלגת חץ.

 

Save

2 תגובות

השאר תגובה