הבלם והקלאץ' מועדון זולו רוכב בשטח

מתכוננים לראלי הדקאר 2009

בינואר 2009 ייצא לדרכו ראלי הדקאר (שנודע בעבר כראלי הפאריז דקאר) רק שהשנה, הוא לא יגיע לעיר החוף שבסנגל. למעשה, הוא כלל לא יתקיים על אדמת אפריקה כפי שהיה בכל השנים מאז תחילת קיומו של המרוץ המפרך בעולם. לאחר שבשנה שעברה בוטל המרוץ יממה לפני הזנקתו בשל איום ארגוני טרור, הוחלט השנה כי המרוץ ייתקיים על אדמת דרום אמריקה, בין ארגנטינה לצ'ילה.

כל צופי המרוץ המפרך בעולם ומעריצי ראלי הדקאר, מקווים מאוד שהמוטו האלמותי שהתווה תיירי סאבין, ימשיך להתקיים (הוגה קונפסט ראלי הדקאר והעומד מאחורי הפקתו במשך שנים עד למותו ב-1986 בהתרסקות מסוקו במהלך המרוץ) :

"“להוות אתגר לאלו שיוצאים , ליצור חלום אצל אלו הנשארים מאחור”

בקישור הבא תמצאו סרטון איכותי (הדליקו את הרמקולים), המתעד יום אימונים וצילומים של קבוצת KTM הרשמית שהתקיים על אדמת צרפת. מומלץ במיוחד להתרווח לאחור מול המחשב ולהנות

סיריל דספרה וה-KTM 690 Rally מתכוננים לראלי הדקאר 2009

ומעניין לעניין באותו עניין – ברצוני להפנות את הקוראים לפוסט שפורסם כאן ב-9 לאקוטובר 2008 הכולל ציטוטים מפיו של ג'ובאני סאלה, אלוף עולם באנדורו ורוכב ראלי דקאר במשך שנים, כפי שנאספו על ידי במהלך ביקורו בישראל:
“אחרי הדקאר הראשון בו השתתפתי, החלטתי שאני לא עושה זאת יותר. בשמונת המרוצים האחרים שהשתתפתי, כבר לא חשבתי כך. אבל זה לעולם לא נהייה קל יותר. החלק הקשה הוא העדר שעות השינה. וכשאתה כבר יושן, תמיד יהיה ליד האוהל שלך איזה קומפרסור או גנרטור רועש. ואם לא זה, אז מכונאי יעלה מנוע של אופנוע לסל”ד גבוה, כמה מטרים מהאוזן שלך”

להמשך הקישו כאן
לפוסטים נוספים בעלי התגית "דקאר", הקישו כאן.

השאר תגובה