רכובים על אופנועי טריומף

רכובים על אופנועי טריומף בסרט: עדיף יותר ברוח

רכובים על אופנועים ומעדיפים זאת מול הרוח ללא מסננים. ב-2011 סיים סקוט טואפפר איסוף של קטעי רכיבה מטיולים עם חברים במערב ארה"ב על גבי אופנועים. רכובים בעיקר על אופנועי טריומף מוסבים למגוון סגנונות.

רכובים על טריומף

אומנם הטיולים נוצלו בעיקר בעבור פרויקט צילום תמונות סטילס בשם "It's Better In The Wind", אבל סקוט טרח וצילם גם כמה קטעי וידאו. סוג של "מאחורי הקלעים" של הפרויקט המדובר.

התוצאה הערוכה והסופית, גם אם קצת היפסטרית ומסוגננת, פשוט מקסימה ונוגעת בנקודה רגישה אצל כל אופנוען בנשמתו. פנו לכם 18 דקות לסרטון ומייד אח"כ תתכננו לכם את טיול סוף השבוע המתקרב ובא.

תהנו.

It's Better In The Wind – Short Film from Scott G Toepfer on Vimeo.

וגם:

מי לא היה שם ברשימת החלומות? אפריקה טווין, טנרה ביחד עם אחיו הגדול וכמובן הקאג'יבה אלפנט, הרבה לפני שקופירייטרים מוצלחים מיתגו את כולם תחת השם הנוצץ – אדוונצ'ר. מילה המעוררת מיד את עולם הדמיון העשיר ומרוקנת את הארנק. בדמיוני אינני נוסע לעבודה הבוקר, אני רוכב להרפתקה. לרוב אותה הרפתקה מסתיימת בעיקר ברכיבה זהירה על השוליים בין מכוניות, קטנועים ממהרים ואופניים חשמליים אך למי אכפת?

בתוך הראש אני באותה הרפתקה. בתוך הראש אני פטרהנסל, רכוב על גבי סופר-טנרה במדבריות אפריקה. אז מה אם הנוף דומה יותר לפריז? או בעצם פתח תקווה. או בני ברק.

המשך, כאן

ובאותו נושא:

חמישים שנה לאיזי ריידר – ״אדם בעקבות גורלו״

אופנועי טריומף: היבוא לישראל יעשה על ידי אלבר

סרטון אופנוענות מעורר השראה: למה לא עכשיו?

אנחנו ראלי – סרט מומלץ לצפייה

סרטון דוקו: הטבע של הרכיבה בטבע

סרטון: חן אביוב והדרך לנצחון במסלול שדה תימן – מוטור סיטי

סרט על מרוצי הג'נטלמנים: האנשים הנורמליים נותנים גז

השאר תגובה