מעל 1000 אופנוענים: אירוע Show Your Bike החמישי

מעל 1000 אופנוענים ואופנועניות ויותר מ-400 כלים דו גלגליים לקחו חלק במפגש שהתקיים ביום שישי האחרון (31.5) במודיעין. שיתוף פעולה ראשוני בין מארגן אירועי Show Your Bike לבין יבואנית האופנועים עופר-אבניר, הניב את האירוע הגדול ביותר שהתקיים עד כה.

צילום: אסף רחמים

ביום שישי האחרון, (31.5.19), התקיים בשעות הבוקר המאוחרות האירוע Show Your Bike. זוהי הפעם החמישית שהאירוע נערך במתכונת זו, אך הפעם הוא הועבר ממיקומו המסורתי בכפר דניאל, למתחם סניף עופר אבניר במודיעין.

1000 אופנוענים למודי ניסיון

למודי ניסיון עגום משהו מאז "ניסיון ההשתלטות" לכאורה על אירוע ה-DGR של 2017, מצד יבואנית הארלי דוידסון והרגשות העכורים שליוו את האירוע דאז, נרתעו אנשי הסצינה מכל מה שראו כניסיונות מסחור של אירועים דומים. לפיכך חשש יוסי רצ'בסקי, הרוח החיה מאחורי כל אירועי Show Your Bike האחרונים, משילוב כושל נוסף של יבואנית באירוע שאותו הקפיד מאז ומתמיד לשמר כהפקה תמימה וחסרת מאפיינים מסחריים.

יחד עם המארחים, נקבע התוואי בו יתקיים האירוע במתחם עופר אבניר במודיעין, באופן מושכל עם שמירה על סטטוס קוו שהיה חשוב ליוסי להקפיד עליו. במקום לא הונפו דגלי מותגים מלבד אלו שכבר קיימים במקום והאוהלים הממותגים נפתחו בעיקר כדי להגן מהשמש הקופחת. לא נעשה שימוש בכרוז ולמעשה, רק המוזיקה שהפיקה להקתו של יוסי, נשמעה במקום. המחשבה לגבי שילוב עמדה למכירת מזון בדוכן או בתצורה של Food Truck נפסל מאותה הסיבה, למרות שיכול היה להיות, לדעתי האישית, לתוספת מעניינת לאירוע.

אדריאן, Part Man Part Machine, פתח את דלתות המוסך שלו הצמוד למתחם, והזמין את המבקרים להכנס פנימה, תוך שהוא מציג לראווה את אוסף האופנועים שלו, כולל מספר אופנועי TL1000 מגניבים במיוחד.

בירה בחינם 

מבקרים במתחם שרצו לשמר על מאפייני האירועים הקודמים שנעשו בחצר ביתו של יוסי, יכלו לבחור להשאר מחוץ לאולם התצוגה הממוזג והצמוד (וחנות רשת אבזריון שבתוכו), ולהמנע מכל אופי מסחרי. בדיוק כמו באירועים שהתקיימו בכפר דניאל כשהמבקרים הסתתרו, בעמידה, מתחת לעצי הרחוב מול ביתו של יוסי.

את בקבוקי הבירה, בעבורם נהגו לשלם משתתפי האירועים הקודמים בהשלכת מזומנים לדלי קטן, החליף הסממן "המסחרי" היחידי מחוץ לאולם התצוגה – עמדת ברזים על אופנוע JAWA ישן, שמזגה בירה "עלמה" חינם לכל דורש, במימון היבואנית המארחת. אל לקט התמונות האקראיות שצילמו בעבר משתתפים באמצעות טלפונים סלולאריים, הצטרף הפעם הצלם אסף רחמים שהוזמן לתעד את המאורע.

היה כיף!

מי שנכנס לאולם, יכול היה להתיישב, ללטף, לחמוד ולמדוד את ההוסוקוורנה 701 סווארטפילן – אופנוע בסגנון הפלאט-טראק שהאירוע שימש כהזדמנות מעניינת להצגתו הראשונה לקהל הישראלי.

יוצא אם כך, שמעבר לבירה החינמית ולצלם המקצועי, שאר האירוע התקיים באותה המתכונת כמו הקודמים: הלהקה בה יוסי מתופף קיימה מס' סשנים של ג'אם חופשי בסגנון הג'אז, הבלוז והרוק להנאת המבקרים. היו אופנועים, חלקם אופנועי פרויקט, חלקם אופנועי אספנות והמון אופנועים "רגילים" של 1000 אופנוענים (לפחות!) שבאו כדי להנות.

אין כמו לסגור שבוע עם רכיבה,  שיחות על אופנועים בין אופנוענים ואווירה של מוטוריקה מרחפת מעל הכל… היה כיף!

גלריה

 

מהאירועים הקודמים:

אירוע Show Your Bike 3

אירוע Show Your Bike 2

אירוע Show Your Bike 1

מהאירועים הבאים:

אירוע אופנוענים בעלות אפסית: SHOW YOUR BIKE מס' 6 (כולל וידאו)

וגם – מסעות DGR

מבט שונה על מסע ה-DGR התל אביבי של 2017

מסע הג'נטלמנים 2016 (DGR)

רכיבת הג'נטלמנים 2018 (DGR)

רוכבים ורוכבות, ליידיז אנד ג'נטלמן: מסע הג'נטלמנים 2019 בתל אביב (וידאו)

 

 

2 תגובות

  1. קובי שהם

    איזה יופי !!
    אני חושב שdgr השנה היה עלוב ביותר ביחס לשנת 17 , יתכן שמאחורי הקלעים האוירה היה עכורה אך על פני השטח האירוע היה הרבה יותר כיפי ונראה יוצר מושרע כשהיה ספונסר

  2. כRובי

    אכן, השנה היה ה-DGR מצומצם יותר בהפקתו, רק בגלל ה״כווייה״ שחטפו המארגנים שנה קודם לכן. גרם להם להתקפד, להתקפל, להצטפד ולפחד מכל מעורבות מסחרית. ממש פוסט טראומה… נקווה שהשנה נצליח לצאת מהקונכיה ולהרים אירוע ראוי יותר

השאר תגובה