סגירת המפגש

דיעה נוספת: סגירת המפגש ב"נוקיה" מבורכת

סגירת המפגש בנוקיה, מבורכת. כך חושב תומר גלב ואומר: אני מגיע למפגש "נוקיה" מאז שאני זוכר את עצמי כרוכב וכנהג. מקום שהכיל בימים הטובים שלו מאות כלים על שני גלגלים ועל ארבע ועשרות מועדוני רכב ואופנועים. אבל עם הזמן, הגיעו נפשות חדשות, לא מחונכות, מלאות בפוזה ואגו שדאגו לעשות המון רעש כדי למלא חלל בתחתונים.

כתב: תומר גלב

הנוכחות של המשטרה בחניון יד אליהו כרגע, היא לא דבר רע. היא אפילו מבורכת.
"נוקיה, עבור רוכבים ונהגים הייתה מפלט מהשגרה השבועית, מקום חברתי שקט ורגוע להפגש ולהתעדכן מכל קצוות התחום, להציג כלים יפים לצד קפה ומאפה.

מה שקרה עם הזמן הן נפשות חדשות, לא מחונכות, מלאות בפוזה ואגו שדאגו לעשות המון המון רעש כדי למלא חלל בתחתונים. נהגים שסוף סוף קנו רכב והחליטו לעשות רעש ועשן, רוכבים שקנו אופנוע ספורט והחליטו להראות שגם הם יודעים להרים גלגל ולפרפר, הצעקות שלנו לא הספיקו, הורים מבוהלים מנער מטומטם שהחליט לעשות "פעלולים" ליד הילדים שלהם על אופנוע "סטאנט" לא דיברו אל הלב שלהם.

תמיד יגיעו מטומטמים חדשים

אם כח משטרתי ישמש כהורה מאיים ויחזיר את הילדים האלה למסגרת של חוק והתחשבות בשאר המבלים במתחם – אז אולי שווה לנו לקחת חופש מנוקיה ובפעם הבאה שניפגש שם נוכל לשחרר את הילדים לטייל בין האופנועים, נוכל להחנות את הרכב בלי לפחד שאיזה דביל יכנס בנו כשהוא ירים בלם יד כפי שכבר קרה.

וגם זה יהיה זמני, כי תמיד יגיעו מטומטמים חדשים אבל גם אז המשטרה תחזור…ההורה שיכניס את כולנו לחדר לשבוע לחשוב על מה עשינו, יבקש לא להחנות על המדרכה, יחלק קנסות על מחרשה כי ככה זה עונש קולקטיבי אגרסיבי כשדברים יוצאים משליטה.

הענישו נקודתית ולא הכריזו על סגירת המפגש

עד שדברים לא הגיעו לשיאם המשטרה לא עשתה לנו כלום, לא התייחסה לאיפה עמדנו, איך שיפרנו, לא התייחסה לרכבים משופרים ולא התייחסה לאופנועים משודרגים. אבל ככה זה כשאין לנו גבולות ודרך ארץ.

הם תמיד היו שם, תמיד צפו מהצד והענישו נקודתית, הם הראו נוכחות ולא התערבו, לפעמים צילמו כדי לתעד דברים יוצאים משליטה. אבל תצפו מכח שתפקידו לשמור על הסדר?
הם עבדו בתיאום עם המועדונים, לעיתים הוזמנו ע"י המועדונים וזה עבד…אבל לא ב-100%.
ככה זה יחזור חלילה בדיוק כפי שהיה עד היום שנים על גבי שנים עד שנלמד.

ובינינו? כאלה אנחנו.

ובאותו נושא:

המשטרה מכה שוב ב-"מפגש נוקיה"

 Show Your Bike 5

 Show Your Bike 3

 Show Your Bike 2

 Show Your Bike 1

הכרובלוג בפייסבוק

2 תגובות

  1. אסף

    זו הסיבה ליד הכבדה לאורך כל השנים בכל הקשור לאופנועים .
    ישראלים חיבים חוקים ומגבלות ועונשים כדי להתנהג בהגיון. ראו אופניים חשמליים, ראו טרקטורונים ובאגים, ג'יפים….הכל נהיה קשה יותר רק בגלל האנשים האלה

  2. קסד

    כבעל דוקטור של כבוד במדעי החרטוטולגיה מטעם וויקיפידיה – אני כסוציולוג נמנה על אסכולת הקונפליקט החברתי.
    תמיד יש מצב נתון – אלה החטיארים.
    מתוך המצב הנתון גדלים הריאקציונרים – אלו הם בני התשחורת – אלו הם השליחים (שלוחים) של הפיצה שדופקים וויליז מרמזור לרמזור על הבי-בון (ואת הפיצה יאכלו החטיארים)
    מתוך הקונפליקט הנפלא הזה יוולד מצב נתון … והתבוניים ביננו יקישו את ההמשך.

    מי שנישען על המישטרע (כמו כותב הפוסט והמגיב הראשון) הוא אפילו לא חטיאר. הוא סתם שטינקר.
    פיכסה שטינקרים. לא אוהבים אתכם אצלנו בשכונה.

השאר תגובה