עשרת הטורים

עשרת הטורים הנקראים ביותר בכרובלוג ב-2017

בהמשך למגמת הסיכומים שהתחילה אתמול עם סיכום החוויות הדו גלגליות של 2017, הנה קצת נתונים מ"אחורי הקלעים" של הכרובלוג. עשרת הטורים שמכילים טיפים, סטטיסטיקות, תאונות והתקלויות עם המשטרה: – מהווים את הנתח המרכזי מבין הנושאים העולים ברשימה.

עשרת הטורים של 2017

הטקסטים הבאים, המסודרים לפי סדר הצפייה היורד, מהווים את רשימת הכוכבים של 2017. אני לא אכנס לניתוחים שמנסים להבין את התוצאות ולהבין מהטורים מה זה אומר על הטעם האישי שלכם. קחו לכם את הרשימה כפי שהיא:

1. המשטרה מכה שוב במפגש "נוקיה"

לצפיות הרבות ביותר השנה זכה הטקסט המצורף שפורסם בספטמבר השנה. מאחר והנושא כאב לחובבי מוטוריקה, נהגי מכוניות ורוכבי אופנועים כאחד, לא פלא שהתפוצה שלו הייתה לרחבה ביותר. גם טקסט התגובה של תומר גלב, שטען כי הסגירה של המפגש היא דווקא מבורכת, זכה ללא מעט צפיות ותגובות.

2. איך לרכוב עם אופנוע בגשם בצורה בטוחה ואפילו ליהנות מזה?

טקסט מפרי מקלדתו של גידי פרדר מ"אופנוען מאומן", עלה לכרובלוג באוקטובר 2016. נראה שהוא כל כך מדויק ושימושי, עד שהוא ימשיך לככב בכל פעם שירדו כאן כמה טיפות של מים.

3. השטן שבצדי כביש נס הרים משקר ומשכר לכל רוכב אופנוע

זהו הטור העצוב ביותר ברשימה ובמפתיע, הוא גם החדש ביותר בה. למעשה, נכון לעתה הוא עדין בדף הראשי. רן שושני נוגע בעצבים החשופים של אופנועני נס הרים ולא כולם אהבו לקרוא את האמת שהוא הטיח להם בפנים.

4. להיות אופנוען זו מחלה שכיף להיות חולה בה, והיא לכל החיים

את הטקסט הכי כיפי ואופנועני ברשימה הזו, כתב אלירן בוחבוט כפוסט בפייסבוק. סביר להניח שגם אלירן לא האמין כמה ויראלי יהיה הטור הזה בתוך ימים בודדים.

5. 50 דרכים וטיפים שיעזרו לך להציל את עצמך ואת האופנוע

הכתבה הזו, שב-2008 הייתה הנצפית ביותר באתר. היא ממשיכה לככב בזכות גולשי הפייסבוק, שממשיכים להעביר אותה בקבוצות וממשיכים ליהנות מהטיפים הרבים שמנוסחים בתמציתיות משעשעת. תמיד כיף לזכור ולנצור.

6. טיפ: ארבעה דברים שלא ידעת על רכיבת אופנוע

טקסט שנכתב בחיוך, אבל ביאס רוכבים רבים לקריאה. למרות, וכך הם גם הודו, שהוא נכון וצודק. "אבל למה למנוע מרוכבים חדשים להצטרף?" הם תהו.

7. טיפ: שמונה נקודות שרוכב אופנוע צריך לדעת על סטטיסטיקה

הרעיון היה לעורר את תשומת הלב של הרוכבים, לסטטיסטיקה המתקראת גם "הזונה של המדעים המדויקים". הכוונה הייתה שבאמצעות ידיעת הנתונים השונים, יהפכו הרוכבים למודעים יותר לאסטרטגיית הרכיבה הנדרשת, כשייתקלו בסכנות הנפוצות ביותר.

8. הגשר שגבה ויגבה חיי אופנוענים

תומר הדר, כתב הרכב של כלכליסט, ספק כותב ספק מתעצבן על תכנונו ההנדסי הלקוי של הגשר בבר אילן. הטור נכתב יום אחד בלבד לאחר שנהרגו על גביו רוכב דו גלגלי והנוסע שישב מאחוריו. הרעש שהטקסט עשה בפייסבוק, קיבע את מקומו של הטור החשוב הזה, ברשימת עשרת הטורים הנקראים של 2017.

9. טיפ: רוכבים בקו 400 ומתקן אדם? היזהרו משושנת יריחו

אחת מהמחלות המגעילות ביותר למראה, הפכה לסכנה מוחשית באחד מהאזורים הפופולאריים ביותר לרכיבת שטח. דניאל לזרוביץ' הפנה את תשומת ליבי לעניין, ומסתבר שתפס גם את תשומת ליבם של הרוכבים הרבים הפוקדים את האזור.

10. נתפס ברשת: מרחק מצטבר

רוכב קפדן העלה תיעוד מדוקדק יחסית של הפעולות שעשה באופנוע הסוזוקי DL1000 V-Strom מדגם 2003 כדי להביאו ל: 320,000 קילומטרים. שוב ובמילים: שלוש מאות ועשרים אלף קילומטרים. הסיפור המלא ורשימת הטיפולים והחלפים שהרכיב, משכו עניין רב מצדכם. הביאו את הטור הנ"ל, לחתימת רשימת עשרת הטורים והטקסטים הנצפים ביותר בכרובלוג ב-2017.

ובאותו נושא:

עשרת הטורים הנקראים ביותר בכרובלוג ב-2019

עשרת הטורים הנקראים ביותר בכרובלוג ב-2018

השאר תגובה