עשרת הטורים הנקראים ביותר בכרובלוג ב-2018

שנה חלפה, שנה באה ושלב הסיכומים המסורתי מסתיים בנתונים שמגיעים היישר מאחורי הוילונות הכהים שמסתירים את מ"אחורי הקלעים" של הכרובלוג. הנה לכם הצצה לפסיק קטן מהמידע שנמצא במערכת הניהול של האתר כדי לענות על שאלה שבוודאי הטרידה אתכם מאוד השנה. מי הם עשרת הטורים הנקראים ביותר כאן? לרשימת הטקסטים של השנה שעברה, הקליקו כאן.

עשרת הטורים הנקראים בכרובלוג ב-2018

מסודרים לפי סדר הצפייה היורד, מסודרים להן הסלבריטיז של הטקסטים החזקים של 2018.  לא אכנס לניתוחים שמנסים להבין את התוצאות ולהבין מהטורים מה זה אומר על הטעם האישי שלכם. קחו לכם את הרשימה כפי שהיא. לצערי, שני הטורים הנקראים ביותר הם דווקא כאלו שהסתיימו רע מאוד עבורי (הטקסט ה-1) וכמעט הסתיימו רע מאוד עבורי (הטקסט ה-2). לנוחיותכם, כל כותרת היא קישור לטקסט המקורי.

  1.  קטסטרופה פרטית: אופנוע הסוזוקי GSXR-750 שלי אבד לנצח

אתם לא באמת מופתעים מהעניין שדווקא אחד המשברים הגדולים ביותר שחוויתי בשנים האחרונות, הוא הכוכב (לצערי כמובן), של הרשימה הזו, נכון? בכיתם איתי, כאבתם איתי, ותמכתם בי בימים ובשבועות שחלפו מאז הקטסטרופה הזו. ולכם נתונה התודה העמוקה על שהייתם איתי. אתם אלופים!

2. דיבורית בקסדה ורכיבה על אופנוע בשוליים

מעל 100,000 צפיות זכה לקבל הסרטון בו כמעט הפכתי, יחד עם אפריליה שיבר 900, לקישוט על החלק האחורי של המאזדה בשוליים של איילון. מיכאל היה בשוליים ותיעד ממצלמת הקסדה שלו את המקרה. ההסבר על הטעויות שהובילו למקרה ומערכת הבלימה המפוארת של האפריליה, הציבו את הטור הזה במקום השני ברשימת הטורים הנקראים ביותר באתר.

דיבורית בקסדה
כמעט תאונה באיילון בזכות דיבורית בקסדה

3. 11 מצלמות טקטיות למעקב משטרתי הוצבו בכבישי אלקוש ובירנית

מה שהפך את הטור הזה ללוהט כל כך, לא היה העיצוב של המצלמות הטקטיות שנראות כמו

בכבישי אלקוש
אחת המצלמות שבכבישי אלקוש

פסל קטן של דארת' ויידר. ממש לא. צחקתם על המשטרה וטענתם שהם לא יוכלו לטעון דבר בזכותן. טענתם שהמשטרה מחפשת את השקל מתחת לפנס ואת הנהגים והרוכבים הלא נכונים. שהעבריינים האמיתיים לא נמצאים באלקוש. להט הוויכוחים וריבוי הדיעות שמסביב, הציבו את הטקסט שפורסם בכלל על ידי דוברות המשטרה, במקום השלישי ברשימת הנקראים ביותר.

4. טיפים חשובים: איך לעבור טסט על אופנוע או קטנוע

במפתיע, זהו טקסט שבכלל חוגג (אוטוטו) שנתיים לפרסומו. אבל דיון בקבוצת פייסבוק שכלל קישור אל צבר הטיפים הזה לרוכבים הצעירים, הזניק את רמת העניין בו מספיק כדי לדרג אותו גבוה ברשימה. כיף!

5. טיפ רכיבה: אתה לא רוכב טוב כמו שאתה נראה

אחד הטקסטים שאני לא מרגיש כל כך בנוח עם היותו ברשימה. מצד אחד, שפכתי את כל מה שמפריע לי בהתנהלות רוכבי אופנועים וקטנועים שאני נתקל בהם ברכיבת היומיום. מצד שני, זה לא כל כך הצליח והיו שטענו שהטקסט "מתנשא" ו"יהיר" ושבחלק מהדברים שאני כותב, אני הוא דווקא זה שטועה והרוכבים המדוברים הם הצודקים. אולי כי הם ראו עצמם מתוארים בטקסט ונעלבו מהשימוש במילה "טמבל"? תגידו אתם – כאן.

6. דבר יו"ר הליגה להגנת הארגז (לאופנוע)

זה כבר הרבה יותר משעשע… טקסט מ-2017 שהפך לאלמותי בדבר הסלידה שיש לי מארגזים על אופנועים (את וגם אני בתוך ארגז), זכה לעשרות תגובות נזעמות וצוחקות בפייסבוק, והפך לסוג של סימן מזהה עבורי. לאחר 11 חודשים של התנגחויות ועקיצות, הכתיר עצמו רן שושני ל"יו"ר הליגה להגנת הארגז" ויצר כתב הגנתי-התקפי כנגד אותו טור "מכפיש ארגזים" וכנגדי, שונא הארגזים. זה היה כל כך טוב, שהטור שלו התברג לעשירייה המובילה של הטורים באתר, ולטור הנקרא ביותר בקרב האורחים בבלוג.

7. טיפ רכיבה: מיתוסים על בלימת אופנוע שצריך לשבור

עוד אחד מ-2017, אם כי ממש בסוף השנה. מככב בעיקר בזכות השימוש בקישור בדיונים שונים בפייסבוק, העוסקים ברכיבה נכונה. וכאילו שזה לא מספיק, הוא גם כוכב לא קטן כתוצאת חיפושים בגוגל של רוכבים המעוניינים להעמיק את הידע התיאורטי שלהם, ברכיבה. מומלץ!

8. טיפ: רוכב קטנוע או אופנוע בשוליים? אל תהיה חזיר

עוד טור שנכתב לאחר תצפיות שונות שלי מרכיבת היומיום, וזכה לפעילות רבה סביבו, בעיקר בגלל שכיניתי רוכבים אחרים בהטיות שונות של המילה "חזיר". וכמובן, חזר לפעילות מחודש כשזכיתי לביקורת נגדית (והוגנת) על שעשיתי בדיוק את אותו הדבר שיצאתי נגדו, בסיפור האפריליה שיבר בשוליים של איילון. מקרה שהתרחש בדיוק 22 ימים לאחר פרסום הטור הנ"ל. באותו עניין אגב, ממליץ לקרוא על: רכיבה עם האופנוע על הזברות ובשוליים.

9. רן יוחאי עשתה זאת! סיימה את מרוץ הרומניאקס

ביולי 2018 סיימה רן יוחאי את המרוץ המפרך בן ארבעת הימים, כשהיא קובעת עצמה כרוכבת הצעירה ביותר אי פעם (בת 15 בלבד), שסיימה את המרוץ המפורסם. תגובות השמחה, הפרגון והגאווה של הגולשים סביב הבשורה המשמחת, בעיקר בפייסבוק כמובן, הציפו את הקישור שכולל גם סרטון מעלה ברמת העניין של הטקסט, והזניקו אותו לתוך רשימת עשרת הטורים הנקראים ב-2018.

10. אירוע השקת מסלול מוטור סיטי בשדה תימן – רק 2 דקות מב"ש

אירוע הפתיחה והמרוצים הראשונים שהתקיימו במסלול מוטורסיטי החדש בדרום, הוא הטור הסוגר שלרשימת הדברים שעניינו את הגולשים בכרובלוג ב-2018. את העניין בטקסט ובעיקר בסרטונים שהוא כולל בתוכו, המשיך לפמפם דוד "גוגל" כשהפנה עוד ועוד גולשים לקרוא על המאורע המשמח.

במסלול שדה תימן
במסלול שדה תימן. צילום: עומרי גוטמן

 

ומעניין לעניין באותו עניין:

סיכום החוויות הדו גלגליות של 2018

עשרת הטורים הנקראים בכרובלוג ב-2017

עשרת הטורים הנקראים ביותר בכרובלוג ב-2019

סיכום החוויות הדו גלגליות של 2017

ההצלות המרהיבות במרוצי ה-MotoGP – עונת 2017

השאר תגובה