מרוץ הרומניאקס

רן יוחאי עשתה זאת! סיימה את מרוץ הרומניאקס

רן יוחאי בת ה-15 וההווסקורנה סיימו את מרוץ הרומניאקס 2018 על הגלגלים אחרי 4 ימי מרוץ מפרכים במיוחד שכללו המון בוץ, גשם וכמובן נפילות חוזרות ונשנות.

רן יוחאי רשמה עצמה כרוכבת הצעירה אי פעם שמסיימת את המרוץ הקשה. אביה, מיקי יוחאי, פרסם את הפוסט המרגש הבא בדף הפייסבוק שלו, כשהוא מצרף אליו סרטון וידאו מהמטרים האחרונים שלפני קו הסיום עם שמחת האב הגאה על הסיום המוצלח. מרגש!

עשינו את זה !
אין תחושה טובה יותר מהשלמת משימה, ככל שהיא קשה יותר ההנאה גדולה יותר. תודה ענקית לכל השותפים ובמיוחד לרן יוחאי וזיו כרמי , תודה לצוות שתמך עזר ודחף – אתי ודן.
וכמובן לאסף רחמים הענק שתיעד וצילם במשך כל במסע.
תודה לשחר עמרמי (הוסקוורנה ישראל) ואלונה פרידמן (אבזריון) על התמיכה וההשקעה באופן אישי.
ולכם כולכם שפרגנתם תמכתם עודדתם ונתתם כח לילדה הזו וזיו כרמי להגיע לקו הסיום. הקדימון הזה הוא עבורכם כחלק מאיתנו.

רן חצתה את קו הסיום במקום ה-57 בקטגוריית ה-Iron, מתוך 105 רוכבים. עוד התחרו ברומניאקס השנה: צוף סלע בן ה-15, שסיים 18 בקטגוריית ה-Silver הבכירה יותר ובכך שיפר עוד יותר את ההישג הקודם שהיה המקום ה-20 לגיל קינן. אחיו, צוק סלע בן ה-17, סיים את קטגורית ה-SIlver במקום 47, מתוך 130 רוכבים. ואחרון חביב – עוז נהוראי שסיים 47 גם הוא בקטגורית ה-Iron.

מרוץ הרומניאקס

זהו אירוע הראלי-אנדורו הקשה בעולם. לאחר היום הראשון שהוא פרולוג למדידת זמנים בלבד וקביעת סדר הזינוק, יוצאים הרוכבים לרכיבה בהרים הקרפטיים הסובבים את העיירה סיביו ברומניה.  שם, בתוואי שטח משתנים, כשהם מצוידים במכשירי GPS המאפשרים להם לנווט מקטע אנדורו אחד למשנהו, הם התמודדו עם מכשולים טבעיים ומעשי ידי אדם, קשים במיוחד. גם הגשם הכבד שירד וגרם לנהרות של בוץ קשה למעבר, לא הועיל ולא הקל. עד כדי שכך, שביום הרכיבה השני, לאחר שרק 30 רוכבים הצליחו להגיע לקו הסיום, קוצר המסלול והרוכבים הורדו ממנו מטעמי בטיחות. מסתבר שגם למארגנים יש קול היגיון משלהם.

כך נראו התרסקויות היום ה-1 מהצד

ובאותו עניין: סרטון על עילאי ביבי רוכב מוטוקרוס צעיר וישראלי

3 תגובות

  1. Tomer rasta

    כל הכבוד!!!
    לסיים מירוץ שכזה זו הצלחה בפני עצמה..ועוד בגיל הזה…שאפו ענק! 👍🙂

  2. Nurit Zarko

    גאווה, ילדה חרוצה, מצטיינת בכל דבר שהיא נוגעת. רן הציבה לעצמה יעדים קשוחים בשנה הזו והשיגה אותם בעזרת דבקות במטרה, המון רצון להצליח, תכנון ואימונים קשים. אוהבים אותך רן

השאר תגובה