רוכבת

סרטון: רן יוחאי רוכבת לרומניאקס כמתחרה הצעירה ביותר אי פעם

השבוע יצא לדרכו מרוץ הרדבול רומניאקס במהדורה ה-15 במספר שלו. רן יוחאי – רוכבת ישראלית בת ה-15, תשתתף בו על גבי הוסקוורנה TX125 כ-"רוכבת הצעירה ביותר שהתחרתה במרוץ המפרך אי פעם". רן יוצאת בחסות יבואנית עופר אבניר – יבואנית אופנועי הוסקוורנה לישראל. לצידה של רן ירכב המאמן שלה זיו כרמי מ"סדנת האלופים".

רוכבת לרומניה

המרוץ שיתקיים בין ה-24 ל-28 ביולי בהרי הקרפטים שברומניה, מושך אליו מאות מתחרים המגיעים השנה מ-35 מדינות שונות מרחבי הגלובוס.

המרוץ עצמו נמתח על פני חמישה ימים, כשיום המרוץ הראשון הוא פרולוג המהווה דירוג לזינוק ליום המרוץ שלאחרי. יום המרוץ הראשון הוא המפורסם מבין ימי המרוץ, שכן הוא נערך בקפוסו, הרחוב הראשי של העיר סיביו, והוא כולל מגוון של מכשולים מלאכותיים ומרהיבים לצפייה.

מהיום השני לאירוע ועד סופו, יתחרו הרוכבים מחוץ לגבולות העיר, בתוואי שטח משתנים, כשהם מצוידים במכשירי GPS המאפשרים להם לנווט מקטע אנדורו אחד למשנהו. סך הרכיבה ביום שכזה נע בין 100 ל-180 קילומטרים, תלוי בקטגוריה וברמת הסאדיזם שהפגינו המארגנים כשתכננו את המסלולים לרוכבים.
ביומו האחרון של המרוץ, ובאופן מסורתי, מובטח לרוכבים קינוח מיוחד רגע לפני קו הסיום: טיפוס עלייה ארוכה, קשה ומחורצת בזויות תלולות ומשתנות. האירוע סביב העלייה המפורסמת הוא הפנינג ענקי לקהל הרחב והוא נערך ללא תשלום. המתחם כולל דוכני בירה ובשר, מוזיקה רועשת וקהל מקומי ששמח עם כל ניסיון כושל של המתחרים להתמודד עם העלייה האכזרית.

בהצלחה רן!

צילום הסרטון: אסף רחמים. מתוך דף הפייסבוק של YNET

ובאותו נושא: שנת המהפך של הספורט המוטורי בארץ

2 תגובות

  1. Amos Baram

    בהצלחה. כל הכבוד. אני מקווה שנציגי הספונסר ילוו אותה מקרוב

השאר תגובה