הרכיבה בטבע

סרטון דוקו: הטבע של הרכיבה בטבע

קסם הרכיבה בטבע לא נעלמת מעיניה של רד בול, יצרנית משקאות האנרגיה. זו האחרונה הטילה לפני שנים את מלוא משקלה על תחום האקסטרים כחלק מאסטרטגיית הפרסום שלה, עושה זאת שוב: הפעם מדובר על סרטון בסגנון "נשיונל ג'אוגרפיק" שמציג את חיית ההארד אנדורו קודי ווב, בסביבת החיים הטבעית שלו ושל כמותו.

קסם הרכיבה בטבע

המבטא הבריטי של הקריין, הדיקציה המוקפדת תוך שימוש בשפה גבוהה והטונציה הדרמטית, עושים את שלהם. רכיבתו של ווב על גבי מסלול אנדורו קרוס פתוח, מלווה במוזיקה המדמה את התקרבות הטורף לטרפו. הכל נעשה תוך שהקריין מבצע ניתוח לאיזונים, ולאמצים שמנהל הרוכב על גבי האופנוע, כשהוא נע לעבר מטרתו.

ווב, רוכב אמריקאי עם רקע עמוק ונרחב בתורת רכיבת אופנועי הטריאל (פעמיים אלוף ארה"ב ו-5 פעמים סגן אלוף), מדגים יכולת רכיבה עילאית, כיאה לרוכב חסות של KTM כיום, המתחרה באליפות האנדורו קרוס האמריקאית.

משעשע ועם זאת מרהיב לצפייה:

וגם:

אומנם הטיולים נוצלו בעיקר בעבור פרויקט צילום תמונות סטילס בשם "It's Better In The Wind", אבל סקוט טרח וצילם גם כמה קטעי וידאו. סוג של "מאחורי הקלעים" של הפרויקט המדובר.

התוצאה הערוכה והסופית, גם אם קצת היפסטרית ומסוגננת, פשוט מקסימה ונוגעת בנקודה רגישה אצל כל אופנוען בנשמתו. פנו לכם 18 דקות לסרטון ומייד אח"כ תתכננו לכם את טיול סוף השבוע המתקרב ובא.

המשך, כאן

ובאותו נושא:

שרקו מגלים: איך אופנוע בא לעולם?

חמישים שנה לאיזי ריידר – ״אדם בעקבות גורלו״

סרטון אופנוענות מעורר השראה: למה לא עכשיו?

אנחנו ראלי – סרט מומלץ לצפייה

WR נוקם

סרטון: חן אביוב והדרך לנצחון במסלול שדה תימן – מוטור סיטי

סרט על מרוצי הג'נטלמנים: האנשים הנורמליים נותנים גז

הכרובלוג בפייסבוק

השאר תגובה