מארק מרקז בראיון אצל דני קושמרו. צילום מתוך תערוכת האופנועים ב-EICMA 2016 פרסי ה-GP

אקשן מזוקק ממרוצי ה-MotoGP: מארקז ודובי

מארקז בלתי מנוצח? הסבב שהתקיים ביום א' האחרון במסגרת מרוצי ה-MotoGP במסלול ספילברג האוסטרי, הסתיים ב-3 הקפות משובחות ומענגות לכל חובב מרוצים. לא צריך להיות "מבין גדול" בעולם המרוצים כדי להנות מזוג סרטוני הוידאו המטריפים שמסכמים את האקשן שהיה על המסלול.

מארק מארקז, האלוף המכהן והשולט הכמעט בלתי מעורער בכל מרוצי העונה, נלחם עם ההונדה מס' 93 צמוד-צמוד לאנדריאה דוביזיוציו (או בקיצור: "דובי"). זה האחרון, מתחרה עם הדוקאטי מס' 04 וממוקם אחריו בטבלת הניקוד המצטבר של העונה. אך בעוד מארקז שולט באופן דומיננטי בראש הטבלה ומסיים כל מרוץ על הפודיום, דובי מתקשה לשמור על העקביות.

הכוכבים הסתדרו בשמיים, הגורלות הצטלבו, והשניים מצאו עצמם מתחרים כתף אל כתף במשך 3 הקפות מורטות עצבים לצופים ולמגישי ופרשני הטלויזיה בכל העולם. מנועים צרחו, קמ"שים נצברו בחדווה כשגלגלים קדמיים רחפו קלילות באוויר וחלקי קרבון יפניים השתפשפו באחיהם האיטלקיים. כל מה שיפה בעולם מרוצי ה-GP התרכז לכדי הסרטון הפואטי הבא שמסכם את האקשן.

מייד אחריו, סרטון נוסף שליקט יחדיו את הקרבות של דובי ומארקז, שהסתיימו בשנים האחרונות רק על קו הסיום. ספוילר: דווקא דובי מוביל (6:5) על מארקז.

תהנו!

סרטון מ-3 ההקפות האחרונות באוסטריה

כל הקרבות על סף הסיום, של מארקז ודובי 

ובאותו נושא:

טירון 93: דרכו של אלוף עולם במרוצי אופנועים

חמש מאות סמ"ק ו-2 פעימות: האופנועים שלא ניתן היה לרכב עליהם  

הכרובלוג בפייסבוק

ברך באספלט – ההיסטוריה של הסליידרים

דני קושמרו מראיין את מארק מרקז

ביקור משפחתי במרוץ ה-GP של אוסטריה

השאר תגובה