הנקראים ביותר ב-2021

עשרת הטורים הנקראים ביותר בכרובלוג ב-2021

קבלו את הטקסטים הנקראים ביותר כאן בכרובלוג – עשרת המרתקים, הכואבים (נפשית ופיזית), ובעיקר המוקלקים ביותר ב-2021.

מסודרים לפי סדר הצפייה היורד, הנה הם הטורים כפי שהופיעו במדדי האתר. אם ברשימת הטורים הנקראים בשנה שעברה (כאן), כיכבו בעיקר תכני וידאו, הרי שהשנה הפוסטים הנקראים ביותר היו די עצובים. בשלושת המקומות הראשונים תמצאו תאונת האופנוע של חבר קרוב, החלקה שלי בוידאו וגם טור רוחני משהו שכולל לא מעט תובנות, שכתב אורח בבלוג. הנה הם עשרת הפוסטים הנקראים ביותר ב-2021 כאן בכרובלוג

הנקראים ביותר ב-2021

אין שום דבר טוב בשיחות טלפון בשבת בבוקר – סיכום קצר של החברות הארוכה ביותר שלי עם קובי אשכנזי ז"ל, שנהרג בשבת בבוקר ברכיבה על אופנוע ספורט. הזעזוע של אופן קבלת הידיעה והעובדה שהמוות היכה קרוב כל כך, הפכו את הפוסט הזה לכואב במיוחד. כפי שכתבתי בטור החוויות של 2021, זו הייתה האחת שזעזעה אותי קשות.

מסלול והחלקה – כרית אוויר וחליפת הרכיבה – ההתגלגלות הקצרה אך אלימה בפנייה מס' 9 במוטורסיטי, שלי עם ההוסקוורנה ויטפילן 701, הובילה לוידאו פופלארי במיוחד. ואותי? אל חליפת הרכיבה עם הכרית המתנפחת של אלפינסטארס. מהמוצדקות שבהוצאות.

6 דברים שלמדתי ברכיבת אופנוע על עצמי ובכלל – טור אורח של אריאל ז'יטנסקי, ריתק אתכם מאז פורסם באוקטובר השנה. בכל חודש מאז הגיעו עוד מאות גולשים גולשים בכל חודש מחדש, לקרוא אותו שוב ושוב בזכות התובנות שלו מהרכיבה.

מותגים מככבים

אופנועי טריומף הגיעו לישראל – הסקופ הקטנטן שצדתי מהפייסבוק על פתיחת הארגזים של אופנועי טריומף בסוכנות החדשה בתל אביב, התברג לתוך המקום החמישי ברשימת הפוסטים הנקראים ביותר השנה.

באים לתת גז: השקת מותג האופנועים הספרדי גאסגאס בישראל 2021 – כל עניין ה-"מאחורי הקלעים" של רכישת גאסגאס על ידי ק.ט.מ ותחילת הייבוא לישראל אצל אותו היבואן כמו הוסקוורנה, הניב מס' תובנות שעניינו אתכם מספיק בשביל לבנות כמה וכמה דיונים פוריים בפייסבוק. היה תענוג!

כשהבוכנה מנהלת את שיפוץ המנוע – סרטון וידאו בסטופ-מושן שלמרות אורכו (כמעט 9 דקות), הוא הצמיד אותי ואתכם למסכים.

ההשערות מתבררות כנכונות: הימאהה R7 יושק כדגם 2022 – הספקולציות שפורסמו בתחילת השנה, הפכו במרץ 2021 לעובדה מוגמרת. הימאהה R7, על בסיס מנוע ה-MT07, יהפוך לאופנוע סדרתי! בנובמבר האופנוע הוצג באופן רשמי ב-EICMA ובסופ"ש האחרון של 2021, הוא הושק לקהל בתל אביב. תענוג.

הנקראים ביותר – השלישייה הסוגרת

לרוכבי האנדורו במדבר ולשאר משתמשי השטח – פוסט אורח כואב של אמנון בהט על הנזק שגורמים רוכבי ונהגי השטח לטבע, לא הניב קרבות וויכוחים רושפי אש. להיפך – כולם מסכימים שעם קצת חשיבה, אפשר לצמצם את הנזק משמעותית.

חננה של אופנועים – מהטורים האישיים הבודדים שכתבתי השנה. מסתדר יופי עם היותי MotoGeek, לקניית אופנוע או קטנוע, לא? (ולא – זה לא היה מתוכנן דאז).

אתה הגורילה על הכביש – דווקא במקום האחרון מסתתר אחד הטורים הכי חשובים שפירסמתי השנה, שיש לו יכולת השפעה מהותית על אסטרטגיית הרכיבה של כל אחד ואחד מאיתנו בכביש הציבורי. ממליץ מאוד למי שפספס, לקרוא אותו היטב.

סיכומי השנים הקודמות:

עשרת הטורים הנקראים ביותר בכרובלוג ב-2020

עשרת הטורים הנקראים ביותר בכרובלוג ב-2019

הטורים הנקראים ביותר בכרובלוג ב-2018

הנקראים ביותר בכרובלוג ב-2017

 

השאר תגובה