carsforum מרוץ דראג

מ-Carsforum: למה לא יהיה לנו ספורט מוטורי חוקי בעתיד הקרוב?

את הדברים הבאים כתב דני לוי בקארספורום:

דני, שבמהלך השבוע האחרון הודיע על התפטרותו מתפקיד יו"ר ההתאחדות הדו גלגלית לספורט מוטורי, הינו אחד מהכוחות הדוחפים והפעילים ביותר מאחורי הבאת הספורט אל דלתות החוק. הווה אומר, שדני לוי מכיר ומודע לסעיפים, לדרישות, לתקנות ברמת הנקודה והפסיק בחוק החדש. הדברים הבאים, מחזקים את הדברים שכתבתי באוקטובר 2006,  ומראים שהחוק אולי מתקדם, אבל ביצועו בפועל של הספורט, רק מתרחק מאיתנו.

הטקסט מ-Carsforum

"…כל חובבי הספורט המוטורי לגווניו:
הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן ללא כחל וסרק.
יגידו אנשים שזו התלהמות,אינטרסים אישיים,עלבון, תבחרו במה שאתם רוצים, באמת זה לא מזיז.

בית הבראה

משרד הספורט ופקידיו רוצים ספורט מוטורי כמי שכפאם שד,כל השנים המשרד מתנהל בכיף, שקט שורר במסדרונותיו – בית הבראה בירוקרטי שזוכה להערכה (בלשון המעטה) מכל הגורמים העוסקים בספורט בכלל.
פתאום נוחתים עליו חוקים שעברו בכנסת,יועצים דינמיים ואנרגטיים שבאים מהסקטור הפרטי ששם ההתנהלות נבחנת לפי תוצאות ורמה מקצועית אישית שנמדדת לפי זמנים, והמלחמה מתחילה.

תוסיפו לזה שכל פקיד ציבור לא מזיז עט ימינה או שמאלה מבלי להצמד ליועץ משפטי (שאינני יודע אם אותו יועץ משפטי היה שורד בסקטור הפרטי דקה), והנה לכם מתכון של מיסמוס, מזמוז ותסכול שלנו.

החוק עבר בדצמבר 2005 והועבר לא במפתיע ע"י חבורה מוזרה שהגיעה מהסקטור הפרטי (מפלגת שינוי) שכל השאר שעזרו, תפסו טרמפ על ההילה להיות באור הזרקורים (דיבורים דיבורים), הלחץ אז היה מהשטח ,כל אחד תרם קצת ללחץ נגדם, העיתונות האוהדת, קובי כהן עם המצגת, לכן החוק עבר איך שעבר (סליחה שלא הזכרתי אחרים).

דממה מוחלטת

מדצמבר 2005 ועד אוקטובר 2006 שררה דממה מוחלטת במשרד הספורט, הכוונה דממה למעט "הכל דיבורים" ,מכרזים היו החלטות התנהלו בעצלתיים, למה? למי בוער? האם מנכ"ל בסקטור הפרטי לא היה עף מתפקידו לו היה עובד כך? אבל אצלהם כמו בכל משרד ממשלתי בכל תחומי החיים שלנו יש זמן,יש קומבינה,צריכים לבחור "ייס מן" שלא יעשה רעש ויעמיד את המשרד חלילה במערומיו.
אנרכיסטים מפריעים לשלווה.

להגיד את האמת ? זה מסוכן! לכן הציבור הפך למשרת הפקידים ולא להיפך.
אז באות הקומבינות,שמור לי ואשמור לך,סחבקיות, והכי גרוע מגיע הכסת"ח, זה לא אני זה הוא…"

המשך

אוטוטו ספורט מוטורי – גרסת 1993

מוטוקרוס ישראלי: ימי אשקלון העליזים

מרוצים מוטוריים זו דרך חיים

השאר תגובה