עורך חדש, רכש חדש

בגיליון מוטו שיצא החודש, מודיע בטור העורך גיא בן ברק על עזיבתו את שורות מוטו ונפרד מהקוראים, הצוות והחברים שהיו עימו לאורך השנים. לקוראי המגזין הייתה זו חדשה מפתיעה, אך שני הגולשים שקוראים בלוג זה, גילו זאת כבר לפני יותר מחודש. רבע סקופ של ממש…

עם זאת, היום הוליד גילוי חדש, עת גלשתי לתומי לאתר מוטו וגיליתי שעל ידיעה מסויימת חתום לא פחות מאלון "סקנייה" סקיאנו – אחד מהשותפים הראשונים של בבולשיטדוטקום, לימים פול גז, שהתפרסם בעיקר בזכות סקירות מרוצי הגראנד פרי העמוסות מידע מעניין והמפורטות עד אימה, יש שיגידו אפילו: מפורטות מדי. בימי פורום האופנועים הפעיל ביותר דאז, IOL ז"ל, הייתה תמונתו של סקניה עם הכפפה על הכביש במלכישוע, לכזו שהפכה אותו לאגדת רשת בקרב הגולשים הישראליים. אז עוד לא היה YouTube וביצועים שכאלו היו נדירים גם במגזינים בחו"ל.

מאז פרישתו משורות מערכת פול גז ומכתיבת סקירות המרוצים (במרץ 2007), לא שמעו החבר'ה ממנו מילה ושום פיסת אינפורמציה לא דלפה אל מעגל החברים הקרובים. נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. מבחינתי בכל אופן, מדובר על חבר וותיק מאוד לימי רכיבת הכביש, ולמרות שלא עסק בכתיבה זמן מה ולא רכב מס' שנים, הוא גויס על ידי ערן טננבאום לעבודת כתיבה במערכת המגזין.

שיהיה בהצלחה! אני חושב שזו פעם ראשונה שכותב שזוהה עם פול גז בעברו, מגוייס לשורות מוטו. עד כה, ראינו זליגת כוח אדם רק באופן חד צדדי, ממוטו אל פול גז. הדוגמה הכי בולטת לכך היא… פאנגס כמובן.

ועוד באותו נושא:

מחירון אופנועים

3 תגובות

  1. DRAT

    שיהיה לו בהצלחה, ואני מקווה שהוא יצליח להצעיד את מוטו לימים טובים ומלאי כתיבה איכותית

  2. Alfa156 GTA

    ביום הראשון שהצטרפתי לפורום אופנועים של תפוז, מצאתי עם מי לריב, עם סקניה….מאז עברו הרבה מים בנהר…

    כבוד.

  3. אוריעייף

    וואו. אזכור חלקי בבלוג הרשמי של הכרוב(אחד משניים זה לא רע). :mrgreen:

השאר תגובה