קסדת האופנוע - מרוצי ה-GP

מרוצי ה-GP מציגים: קרבות הטיטאנים של שוואנץ נגד רייני, סוזוקי נגד ימאהה

rainey-yamaha-kruvlog-schwantz-suzuki.jpg

במשך 6 עונות רצופות, בסוף שנות ה-80 ובתחילת שנות ה-90 של המאה הקודמת, נלחמו ביניהם 2 רוכבים אמריקאיים בעונות מרוצי ה-GP ברחבי העולם. במשך התקופה הזו, זכה וויין רייני (ימאהה-מרלבורו) ב-3 אליפויות עולם וקווין שוואנץ (סוזוקי-לאקי סטרייק), זכה באליפות אחת.

מרוצי ה-GP

schwantz-kevin-34סרטון בן קצת פחות מ-15 דקות שפורסם בדף הפייסבוק הרשמי של אליפות העולם, מציג את הקרבות הצמודים שניהלו השניים על גבי המסלולים, עם ראיונות אישיים שנערכו השנה עימם ועם צילומים מרהיבים מתקופת אופנועי ה-500 סמ"ק הדו פעימתיים. הווילים הבלתי נשלטים והדריפטים המפחידים שנוצרו כתוצאה מהגעה לפיתוח מתקדם מאוד של היצרניות. הללו יצרו אופנועים חזקים מאוד מצד אחד, וקלילים ובלתי נשלטים מצד שני. הקהל מאוד אהב את המחזה, הרוכבים – פחות.

מרוצי ה-GP : סיבולת מרתונית

Kevin-Shwantz-suzuki-kruvlog-1992

סגנונות הרכיבה השונים, הפראות של שוואנץ מצד אחד (שהפכה אותו לאהוד הקהל) והסיבולת המרתונית השקטה והמחושבת של רייני מצד שני, הפכה אותם לזוג אלילים בעיני הקהל.

 

במיזאנו ב-1993, הסתיימה תקופת היריבות עם ההתרסקות של רייני, תוך כדי הובלת המרוץ, שקטעה את קריירת המרוצים המצליחה שלו. תאונת החלקה פשוטה יחסית (לואו-סייד), הותירה את האלוף האמריקאי משותק מאגן הירכיים מטה, והוציאה אותו מעולם המרוצים לתמיד.

הנה הסרטון שמסביר למה היריבות בין 2 הטיטאנים הללו במהלך מרוצי ה-GP, גרמה לקהל להיצמד למסכי הטלוויזיה ולגדרות המסלולים.

ובאותו נושא

חמש מאות סמ"ק ו-2 פעימות: האופנועים שלא ניתן היה לרכב עליהם  

ברך באספלט – ההיסטוריה של הסליידרים

דני קושמרו מראיין את מארק מרקז

ביקור משפחתי במרוץ ה-GP של אוסטריה

הרשמה לדף הפייסבוק של הכRובלוג

עקבו אחר האינסטגרם של הכRובלוג

הרשמה לערוץ היו טיוב של הכRובלוג

הכרובלוג – מעכשיו עם ערוץ עדכונים בטלגרם

השאר תגובה