מסע על אופנוע

נתפס ברשת: מסע על אופנוע בין מגדלורים באירופה

מסע על אופנוע לאורך 15,000 קילומטרים שיבוצע בתוך חודש וחצי, ויכלול מעבר מתועד ומצולם בין 300 (!) מגדלורים השוכנים לאורך חופיה של אירופה. על הרעיון הדי מגניב הזה אחראי נתן פלד מרמת השרון, שמתכוון לבצע את האתגר על גבי אופנוע הארלי דוידסון במהלך קיץ 2018.

מסע על אופנוע – הבלוג הרביעי

בתחילת החודש (דצמבר 2017), פתח נתן את הבלוג "מגדלורמאניה", בו הוא מתכוון לתעד את ההכנות למסע הרדיפה שהוא מתכוון לנהל אחרי המגדלורים האירופאים, וכמובן לעדכן בו תמונות וטקסטים במהלך המסע עצמו.

נושא הבלוגים ומסעות האופנועים, לא חדש לנתן. זהו כבר הבלוג הרביעי שהוא פותח בנושאים שכאלו. עצם הפתיחה של בלוג כל פעם מחדש בנושא המסע הקרוב, מבלבלת לפעמים את קהל המעריצים הקטן אך נאמן שלו. קהל זה אומנם מתקשה לעיתים לגלות את המטרה הבאה שלו, אך מצד שני – כך כל החומר הנצבר מרוכז במקום אחד ונוח. לא צריך חפירה עיקשת בבלוג אחד גדול כדי למצוא טיפים ומידע שנצבר בכל מסע.

מסע על אופנוע – לא הראשון שלו…

כך כותב נתן:

" בקיץ 2015 רכבתי תחת הכותרת "24 מדינות האיחוד האירופי". התחלתי ביוון וסיימתי באיטליה תוך שאני עובר בכל 24 מדינות האיחוד האירופאי (יש 28 כאלה אולם פסחתי על אנגליה, אירלנד, מלטה וקפריסין בהיותן איים), עובר ממדינה למדינה, מעיר בירה לעיר בירה, מבקר בבניין הפרלמנט ובבית הכנסת, מתעד בצילומים וממשיך הלאה. רכיבה זו נמשכה על פני 30 יום ולאורך 12,959 ק"מ.
 
בקיץ 2016 רכבתי ל – NordKapp, הנקודה הצפונית ביותר באירופה אליה ניתן להגיע ברכב. התחלתי ביוון, חציתי את אירופה לכיוון צפון דרך איטליה, אוסטריה, גרמניה, שוודיה, פינלנד ונורווגיה ולאחר שהגעתי ליעד חזרתי ליוון. רכיבה זו נמשכה על פני 21 יום ולאורך 8,935 ק"מ.
 
בקיץ 2017 חרגתי ממנהגי ורכבתי בקבוצה תחת הכותרת Ride For Solidarity with Israel. גם הפעם התחלתי ביוון ורכבתי עד לונדון. שם חברתי לקבוצה ועשינו יחד את כל הדרך עד ירושלים בה השתתפנו בטקס פתיחת משחקי המכבייה ה – 20. רכיבה זו נמשכה באירופה על פני 22 יום ולאורך 6,701 ק"מ"
להמשך, הכנסו לבלוג "מגדולרמאניה"

 

השאר תגובה